ماسک طلا
خواص ماسک طلا
فروردین ۸, ۱۳۹۷
رفع خطوط صورت
از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون
فروردین ۸, ۱۳۹۷

از بین بردن خط لبخند با ورزش‌های صورت

رفع خط لبخند با ورزش صورت

از بین بردن خط لبخند با ورزش های صورت

از بین بردن خط لبخند با ورزش‌های صورت

   همانطور که در مطالب پیشین گفتیم روش های مختلفی برای رفع چین و چروک صورت و خطوط لبخند وجود دارد. اما ساده ترین و بدون عوارض ترین آن ها استفاده از ورزش های مناسب در ناحیه صورت است. ورزش‌ های صورت می‌ توانند از به راحتی خط لبخند را کاهش دهند. این ورزش‌ های خاص، عضلات صورت را هدف گرفته و آنها را سفت می سازند. در نتیجه چین و چروک‌ ها به مرور محو می‌‌ شوند. حتی می‌ توان برای جوانسازی پوست از ماساژ صورت نیز استفاده نمود. ورزش‌ به طور کلی باعث ترشح اندورفین  در بدن می شود که برای سلامت پوست بسیار مفید است. در ادامه مطلب تمرین های مناسب برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها و خطوط لبخند را به شما آموزش می دهیم. 
تمرین اول : دندانها را به هم جفت نمایید، حالا لبخند بزنید، یک لبخند کاملا پهن و بزرگ. این وضعیت را 10 ثانیه حفظ کرده، آزاد کنید و تکرار نمایید. این تمرین را هر روز باید 10 تا 20 بار انجام دهید تا نتیجه مطلوب بگیرید.
تمرین دوم : لب های خود را را کمی از هم فاصله بدهید، حالا با استفاده از انگشت خود، گوشه‌ های دهان را تا جایی که می‌توانید به عقب صورت بکشید. این وضعیت را 10 ثانیه نگه داشته، ریلکس کنید و تکرار نمایید. این تمرین را باید هر روز 10 تا 25 بار انجام دهید.

از بین بردن خط لبخند با ورزش‌های صورتReviewed by سه رخ on Mar 28Rating: 3.0از بین بردن خط لبخند با ورزش‌های صورتجوانسازی و رفع چین و چروک و خطوط صورت روش های مختلفی دارد اما ساده ترین آن ها استفاده از ورزش های مناسب برای پوست صورت است. در این مقاله این ورزش ها را به شما اموزش می دهیم .

جوانسازی و رفع چین و چروک و خطوط صورت روش های مختلفی دارد اما ساده ترین آن ها استفاده از ورزش های مناسب برای پوست صورت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *