محصولات مراقبت از پوست بدن بادی شاپ
بهترین محصولات مراقبت از پوست بدن بادی شاپ
مهر ۱۲, ۱۳۹۷
روش های پرپشت کردن مو
پرپشت نشان دادن موها
مهر ۱۲, ۱۳۹۷

رفع پف زیر چشم با ماسک خیار و گلاب

ماسک خیار و گلاب

رفع پف زیر چشم با ماسک خیار و گلاب

رفع پف زیر چشم با ماسک خیار و گلاب

   بسیاری از خانم ها در زیر چشمان خود پف هایی دارند که مانع از زیبا شدن آرایش چشم می شود. برای از بین بردن این پف روش های بسیاری مانند استفاده از کرم دور چشم وجود دارد. اما علاوه بر کرم چشم می توانید از انواع ماسک های دور چشم نیز استفاده کنید. در این مطلب ماسک دور چشم خیار و گلاب را به شما معرفی می کنیم. خیار غنی از اسیداکوربیک (ascorbic acid) و فایتو شیمیایی (phytochemicals) هست که به سفت شدن و محکم شدن پوست اطراف چشم کمک می کند. روش های مختلفی برای استفاده از خیار بر روی پوست اطراف چشم وجود دارد. برای درست کردن این ماسک چشم طبیعی به نیمی از یک خیار، 30 گرم گلاب، پد پنبه ای گرد نیاز دارید.
   پدهای پنبه ای را به شکل هلالی برش بزنید. بهتر است 10 تا پد پنبه ای به این شکل برش دهید. خیار و گلاب را درون مخلوط کن بریزید تا به طور کامل پوره ای شده و با یکدیگر مخلوط شوند. این ترکیب را درون کاسه ریخته و پدهای پنبه ای را درون آن قرار دهید تا به طور کامل خیس شوند. این پدهای خیس شده را درون زیپ کیپ یا طرف در دار قرار دهید و در فریزر نگه داری نمایید و در مواقع نیاز از این ماسک چشم طبیعی و خانگی استفاده کنید. این ماسک هیچگونه عوارضی نداشته و موجب مرطوب شدن و نرم شدن پوست اطراف چشم نیز می گردد. 

رفع پف زیر چشم با ماسک خیار و گلابReviewed by آرایشگاه on Oct 4Rating: 3.0رفع پف زیر چشم با ماسک خیار و گلاببرای از بین بردن پف اطراف چشم می توان از ماسک خانگی گلاب و خیار استفاده نمود تا پف و سیاهی از بین رفته و زیبایی چشم ها بیشتر شود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن پف اطراف چشم می توان از ماسک خانگی گلاب و خیار استفاده نمود تا پف و سیاهی از بین رفته و زیبایی چشم ها بیشتر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *