کپسول اکوفان
بهترین دارو برای افزایش ضخامت مو
آذر ۱۶, ۱۳۹۶
کرم ژل یا آدامس مو
آدامس موی کریستال
آذر ۱۶, ۱۳۹۶

رنگ‌های مد سال ۹۶

رنگ‌های مد سال ۹۶

رنگ‌های مد سال 96

از رنگ هایی که درخشان و حجیم هستند تا آنهایی که احساسی معمولی را انتقال می دهند، ۱۰ رنگ برتر بهار امسال در حقیقت یاد آور رگ هایی است که در طبیعت مشاهده می شوند و ما را تحت محاصره خود درآورده اند.

پنتون هر سال رنگ سال و رنگ های مد هر فصل را اعلام می کند. تسلطی که این برند رنگ سازی روی تولید کنندگان و طراحان دارد سبب می شود بعد از هر اعلام رنگ جهت گیری های بسیاری صورت گیرد.

یکی از عواملی که رنگهای بهار را منحصر به فرد کرده دقت پنتون به طبیعت بوده به صورتی که از گرمای آفتاب تا آرامش دریا و سبزی درختان را می شود در این رنگ ها مشاهده کنید.

در ادامه ۱۰ رنگ خاص و خوب امسال را با هم بررسی می کنیم:

نیاگارا

 ساده و قابل اطمینان ویژگی هایی است که پنتون برای نخستین رنگ بهار امسال بکار برده است. می توان بیان کرد این رنگ یکی از رایج ترین رنگ های بهار خواهد شد. نیاگارا در حقیقت یک آبی کلاسیک مثل جین است که در باطن گفتگو از راحتی و ریلکس بودن است.

زرد گل پامچال

 در جلوی نیاگارا زرد گل پامچال قرار می گیرد که با جرقه هایی از گرما و هیجان و شادی است. این طیف از رنگ زرد ما را با حرارتی ناگهانی مواجهه می کند. این رنگ ما را به جایی به نام شوق، خوشحالی های خوب و روزهای آفتابی می برد.

آبی لاجوردی

 آبی لاجوردی قدرت بسیاری را انتقال می دهد. قوی و با اعتماد بنفس از خصوصیاتی که به این رنگ نسبت داده می شود. این طیف رنگ آبی اشباع است از فرکانس ها و اشعه های باطنی.

شعله

 شعله در حقیقت یک رنگ قرمز بر اساس نارنجی است. شعله خیلی بانشاط و دوست داشتنی است. این رنگ با نشاط و پر از زرق و درخشش با زیبایی منحصر به فرد خود به مجموعه رنگ های بهاری حرارت بخشیده است.

جزیره بهشت

 جزیره بهشت یک آبی با نشاط است که دگرگونی منظره را به فکر و خیال انسان می آورد. این رنگ خنک آبی و سبز با خیالات ما گفتگو می کند و یادآور رنگ های گرمسیری است.

سیاه توسه رنگ پریده

 در ادامه رنگ های آرامش بخش سیاه توسه رنگ پریده را داریم که در حقیقت طبقه و رده ای آرامش بخش از صورتی است. ویژگیهایی که برای این رنگ استفاده می شود معصومیت و خالص بودن است. این رنگ جایگزینی بسیار خوبی برای صورتی است ولی با نرمی و لطافت بیشتر.

سبزه ای

 رنگی بوجود آورنده طراوت. سبزه ای در حقیقت تلفیقی از زرد و سبز است. شکوفایی شاخ و برگ را بخاطر می آورد و با مشاهده کردن این همه زایش در این رنگ علاقه دارید نفسی را و عمیق بکشید و اکسیژن را داخل ریه های خود حبس کنید. سبزه ای تحت عنوان رنگ سال هم برگزیده شده است.

صورتی بومادران

 گرمسیری و بانشاط بودن این رنگ صورتی بسیار زیاد حجیم و چشم گیر و ناآرام است. پنتون صورتی بومادران را رنگی گول زننده، مفرح و افزایش دهنده آدرنالین نشان می دهد.

کلمی

 رنگ کلمی به خاطر آورنده طبیعت و شیوه زندگی سالم است. کلمی یکی دیگر از دسته های رنگ سبز است که خود را در بین این ۱۰ رنگ جا داده است. دقیقا مثل سبزه ای با مشاهده این رنگ هم طبیعت به انسان القا می شود. این طیف سبز طبیعی و نماد حاصلخیزی است. از این گونه سبز تحت عنوان پس زمینه برای رنگ های با نشاط و تازه خیلی بکار برده می شود.

فندقی

 پایان بخش رنگ های بهاری امسال فندقی است. این رنگ طبیعتی مثل خاک را به تصور انسان القا می کند. رنگی بی تکلف با حرارتی درونی. فندقی رنگی است جای گیرنده که بدون هیچ سختی و مشکلی می شود آن را در فصل های مختلف مورد استفاده قرار داد.

 خیلی از رنگ هایی که در این مطلب معرفی شد را می توانید با همدیگر هم تلفیق کنید و از آنها استفاده کنید. شناخت و آشنا شدن با این رنگ ها می تواند در زمینه های متفاوت به انتخاب هایتان یاری دهد و باید گفت رنگ های بهار امسال جز مد بودن بسیار زیبا هستند و در حالت معمول هم مورد استقبال خیلی از اشخاص قرار می گیرند.

رنگ‌های مد سال ۹۶Reviewed by آرایشگاه سه رخ on Dec 7Rating: 4.0رنگ‌های مد سال 96از رنگ هایی که درخشان و حجیم هستند تا آنهایی که احساسی معمولی را انتقال می دهند، ۱۰ رنگ برتر بهار امسال در حقیقت یاد آور رگ هایی است که در طبیعت مشاهده می شوند و ما را تحت محاصره خود درآورده اند.

خیلی از رنگ هایی که در این مطلب معرفی شد را می توانید با همدیگر هم تلفیق کنید و از آنها استفاده کنید. شناخت و آشنا شدن با این رنگ ها می تواند در زمینه های متفاوت به انتخاب هایتان یاری دهد و باید گفت رنگ های بهار امسال جز مد بودن بسیار زیبا هستند و در حالت معمول هم مورد استقبال خیلی از اشخاص قرار می گیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *