وسایل کاشت ناخن
لوازم کاشت ناخن
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
فیکساتور آرایش
روش استفاده از فیکساتور
آبان ۱۳, ۱۳۹۶

رنگ لاک پاییزی

لاک پاییزی

رنگ لاک پاییزی

رنگ لاک پاییزی

   بسیاری از خانم ها و دختران جوان رنگ لباس و کفش ها و حتی رنگ لاک هایی که استفاده می کنند را براساس فصل انتخاب می کنند. به همین دلیل با قرار گرفتن در فصل پاییز تصمیم گرفتیم لاک های مناسب برای این فصل را یه شما عزیزان آموزش دهیم.
رنگ‌ لاک ناخن مناسب پاییز
۱. قرمز
   قرمز رنگی است که هیچوقت از مد نخواهد افتاد و کاملا مناسب تعطیلات است. این رنگ جذابیت شما را نیز دو چندان خواهد کرد. سعی کنید اگر قصد دارید ناخن‌ های خود را قرمز کنید، از اکلیل استفاده نکنید، زیرا ظاهر زیبا و جذابی به دستان شما نخواهد داد. در اینصورت بجای اینکه ناخن‌ های شما زیبا شود مانندتزئینات کریسمس آویزان به درخت خواهید شد!۲. مشکی و رنگ‌های نزدیک آن
   مشکی و رنگ‌های نزدیک به آن مانند آبی مهتابی، سبز زمردی و شرابی نیز جزء رنگ‌های فصل پاییز هستند. مد گذرای این فصل، این است که ناخن‌ ها را کوتاه و گرد کنید. این چیزی است که در انواع فشن شو‌ ها دیده شده است.
۳. زرد و صورتی زنده
اگر رنگ‌ های تیره را دوست ندارید، می‌توانید از رنگ‌های زرد و صورتی زنده استفاده کنید. این رنگ‌ها بصورت جالبی تقریباً با هر لباسی که می‌پوشید، تناسب دارند. 
۴. رنگ‌های خنثی و بنفش مایل به ارغوانی
اگر تمایل ندارید برای تعویض رنگ ناخن‌ های خود زمان زیادی صرف کنید، می‌توانید در طول زمستان به سراغ رنگ‌ های خنثی نیز بروید. رنگ‌های خنثی تقریبا با تمام لباس‌ها ست می‌شوند و دیگر نیازی نیست نگران همخوانی رنگ ناخن‌ها با لباس خود باشید.
۵. رنگ‌‌های کهربایی 
   رنگ‌های کهربایی روشی برای درخسان کردن ناخن ها هستند. قرمز نارنجی، نارنجی آتشی، لیمویی، بنفش و آبی کبالت رنگ‌هایی پرطرفدار می باشند.

رنگ لاک پاییزیReviewed by سه رخ on Nov 4Rating: 3.0رنگ لاک پاییزیبسیاری از خانم ها و حتی دختران جوان علاقه زیادی به استفاده از لاک های متناسب با فصل پاییز دارند. در این مقاله رنگ های پرطرفدار لاک را برای فصل پاییز به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم ها و حتی دختران جوان علاقه زیادی به استفاده از لاک های متناسب با فصل پاییز دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *