ماسک آناناس
ماسک آناناس برای چروک زیر چشم
آذر ۲۹, ۱۳۹۷
طراحی ناخن
طراحی ناخن گلدار
آذر ۳۰, ۱۳۹۷

رنگ موی قهوه ای موکا

رنگ موی موکا

رنگ موی قهوه ای موکا

رنگ موی قهوه ای موکا

   رنگ موی قهوه ای موکا یکی از زیباترین و جذاب ترینرنگ موهای دخترانه است که سن شما را کاملاً متعادل نشان می دهد. این رنگ مو ترکیبی از رنگ قهوه ای و رنگ موکا است که زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد و چهره را شاداب تر نشان می دهد. بسیاری از دختر خانم ها و حتی بانوان عزیز این رنگ مو را می پسندند اما تردید دارند که آیا این رنگ مو با پوست و چهره آن ها تناسب دارد یا خیر. رنگ مو قهوه ای موکا در واقع همرنگ قهوه موکا است، این رنگ موی زیبا بین هنرمندان هالیوودی بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از افراد مشهور از این رنگ مو استفاده می کنند. رنگ موکا

 

این رنگ مو برای افراد زیر بسیار مناسب است:
- افرادی که میخواهند شخصیتی کلاسیک داشته باشند.
- افرادی که تمایلی به دکلره کردن موها ندارند. 
- افرادی که رنگ چشمشان قهوه ای یا سبز است.
   در رنگ موی قهوه ای موکا گرمای خاصی وجود دارد به همین دلیل این رنگ مو برای خانم هایی که پوست سفید دارند بسیار مناسب تر است، خانم های سفید پوست با رنگ موی قهوه ای موکا چهره ای گرم و دلنشین خواهند داشت.

رنگ مو قهوه ای سوخته

   رنگ موی موکا در طیف های تیره و روشن وجود دارد که این رنگ مو با هایلایت نیز بینظیر خواهد شد، رنگ مو قهوه ای موکا روشن برای خانم هایی با پوست گندمی و چشم های عسلی بسیار مناسب است. رنگ مو قهوه ای موکای تیره برای خانم هایی که پوست تیره ای دارند مناسب است و چهره ای ایده آل به آن ها خواهد داد پس اگر پوست شما سبزه است این رنگ مو را امتحان کنید.

رنگ مو موکای روشن

رنگ موی موکای گرم

رنگ موی قهوه ای موکاReviewed by آرایشگاه on Dec 21Rating: 2.5رنگ موی قهوه ای موکارنگ موی قهوه ای موکا یکی از جذاب ترین انواع رنگ مو است که برای خانم هایی با پوست روشن بسیار مناسب است و چهره را جذاب نشان می دهد. در این مقاله رنگ موی قهوه ای موکا را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی قهوه ای موکا یکی از جذاب ترین انواع رنگ مو است که برای خانم هایی با پوست روشن بسیار مناسب است و چهره را جذاب نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *