مواد گلت مو
انواع گلت مو
تیر ۱۸, ۱۳۹۷
روش استفاده از ماسک برنج
نحوه استفاده از ماسک برنج
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

رنگ مو بلوند وانیلی

فرمول رنگ مو بلوند وانیلی

رنگ مو بلوند وانیلی

رنگ مو بلوند وانیلی

   رنگ موی بلوند یکی از رنگ های پرطرفدار است که توسط آرایشگران در آرایشگاه بر روی موها انجام می شود. البته رنگ بلوند تناژهای مختلفی دارد که موجب زیبایی هرچه بیشتر چهره می شود. در این مطلب سعی داریم رنگ موی بلوند وانیلی را به شما معرفی کنیم و فرمولاسیون این رنگ را آموزش دهیم. 
فرمولاسیون رنگ مو بلوند وانیلی
- فرمول دکلره مو
   برای داشتن رنگ موی بلوند وانیلی روی موهای خود باید موها را به پایه 10 برسانید و این کار فقط با دکلره کردن موها انجام خواهد شد. در این پایه موها کاملا سفید و پلاتینه می شوند. برای دکلره کردن موها به مواد زیر نیاز دارید:
- پودر دکلره
- اکسیدان شماره 2 یا 9 درصد یا 30 ولیوم
- 10 گرم اولاپلکس
   مطابق با دستور العمل دکلره کردن و متناسب با اندازه موهای خود مواد دکلره را درست کرده و تمام قسمت های مو را به مواد دکلره آغشته کنید. توصیه می کنیم موها رو به چند قسمت مختلف تقسیم کنید و دکلره رو از پایین به موها بزنید تا به خوبی تمام قسمت های مو با این مواد ترکیب شوند. به مدت 20 دقیقه صبر کرده و سپس موها را چک کنید. اگه موها به پایه مورد نظر نرسیده بود باز هم زمان دهید تا موها به پایه مورد نظر برسند. این فرآیند متناسب با برند مواد مورد استفاده متفاوت می باشد. بعد از اینکه موها به پایه مورد نظر رسیدند موها رو با شامپو و نرم کننده مو شسته و با حوله خشک کنید. برای اینکه موها به پایه 10 برسند می توانید از اکسیدان 40 ولیوم هم استفاده کنید اما چون این اکسیدان خیلی قوی می باشد باید در استفاده از آن دقت زیادی داشته باشید تا موها دچار آسیب دیدگی نشوند و آسیب نبینند. 
- فرمول رنگ مو بلوند وانیلی
در این مطلب ما از محصولات رنگ مو برند Wella Professionals استفاده کرده ایم و تمام رنگ موهایی که نام می بریم از این برند هستند.
- 40 گرم Wella Color Touch Relights /86
- 5 گرم Wella Color Touch 10/6
- 90 گرم اکسیدان 6 درصد
   برای استفاده از سایر برندها هم می توانید از رنگ مو وانیلی 10.70 + بژ شماره 8 و 5 سانت واریاسیون نقره ای استفاده کنید. تمام مواردی که در بالا گفتیم را با هم مخلوط کنید و بعد از قسمت پشت سر به موها بزنید کنید و کم کم به سمت جلوی سر بروید. حدود 7 دقیقه طول می کشد تا موها رنگی شبیه به اسطوخودوس یا لوندر پیدا کنند. موها رو کمی با رنگ مو فشار دهید و 3 دقیقه صبر کنید و سپس موها رو با آب سرد بشویید. در این مرحله می توانید از اولاپلکس شماره 2 (Olaplex Bond Perfector No.2) روی موها استفاده کنید و اجازه دهید به مدت 5 تا 10 دقیقه روی موها مانده سپس با استفاده از شامپو مخصوص موهای بلوند و نرم کننده موها رو شستشو دهید.

رنگ مو بلوند وانیلیReviewed by آرایشگاه on Jul 10Rating: 2.5رنگ مو بلوند وانیلیرنگ موی بلوند وانیلی یکی از رنگ های بلوند پرطرفدار است که نیاز به دکلره کردن موها تا پایه 10 داشته و بیشتر در آرایشگاه توسط آرایشگر حرفه ای انجام می شود. در این مقاله رنگ مو بلوند وانیلی را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی بلوند وانیلی یکی از رنگ های بلوند پرطرفدار است که نیاز به دکلره کردن موها تا پایه ۱۰ داشته و بیشتر در آرایشگاه توسط آرایشگر حرفه ای انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *