موهای درخشان
روش های داشتن موهای درخشان
فروردین ۱۲, ۱۳۹۸
مواد غذایی برای شادابی پوست
بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۸

رنگ موی خاص (قسمت ۲)

رنگ مو

رنگ موی خاص (قسمت ۲)

رنگ موی خاص (قسمت ۲)

   رنگ مو یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و زیبایی است که در آرایشگاه و فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارد. این محصول قابلیت ایجاد تغییر زیادی در چهره شما را دارد. با استفاده از رنگ مو خانم ها می توانند حالت و فرم کلی صورت خود را تغییر دهند. با توجه به اینکه به عید نوروز هم نزدیک هستیم بسیاری از خانم ها برای ایجاد  یک تغییر اساسی در چهره خود از این روش برای موهای خود استفاده می کنند. رنگ مو دارای تکنیک ها و روش های مختلفی است که با استفاده از این تکنیک ها می تواند مدل های بسیار زیبا و جذابی از رنگ را بر روی مو پیاده سازی کزد. فاکتورهایی که در انتخاب رنگ مو مهم است عبارت است از: رنگ پوست، رنگ زمینه موها، جنس تار مو، قد و ضخامت تار مو و …. در ادامه چند مل جذاب از رنگ موها را به شما معرفی می کنیم که می توانید متناسب با نوع موها و رنگ پوست خود و حتی فصلی که در آن قرار داریم از آن ها استفاده کنید.
- بالیاژ خاکی کنفی
   این رنگ مو که به روش بالیاژ انجام شده، برای عزیرانی که رنگ موهای فانتزی را دوست ندارند یا اینکه رنگ مو از از ریشه انجام نمی‌ دهند بسیار مناسب است. این ترکیب رنگ روی مو بسیار طبیعی و شیک است و هیچ محدودیت سنی ندارد.

بالیاژ خاکی کنفی
- آمبره بالیاژ یخی
آمبره بالیاژ یخی، یک رنگ موی خاص و اسپرت مناسب برای فصل تابستان و مدلی بی نهایت شیک و دوست داشتنی است. نگران ریزش موهای خود نباشید زیرا با اینکه در این رنگ مو، موها به پایه رسیده است، ولی چون دکلره با پوست سر تماس ندارد، موها کمتر دچار آسیب می‌شوند.

آمبره بالیاژ یخی
- صورتی صدفی
   این رنگ مو ترکیبی ار رنگ صدفی براق و صورتی است . برای سنین بین 25 الی 35 سال مناسب است. رنگ صورتی صدفی، شما را شبیه به پرنسس‌ های والت دیزنی می‌ کند. 

صورتی صدفی
- ترکیبی رنگین کمان
   رنگ ترکیبی رنگین کمان نیز یک رنگ موی خاص برای دختران جوان بین سنین 20 تا 30 می باشد. اگر به تصویر دقت کنید، روی زمینه رنگ اصلی مو، هایلایت‌ های رنگی و در هم رفته را می‌ بینید. هایلایت‌هایی به رنگ زرد، آبی،‌ بنفش، سبز، و … این ترکیب رنگ مو،  بسیار خاص و دوست‌ داشتنی است و کسانی که به رنگ‌ موهای خاص علاقه دارند می‌ توانند از این رنگ مو استفاده کنند.

ترکیبی رنگین کمان

رنگ موی خاص (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 2Rating: 2.5رنگ موی خاص (قسمت ۲)رنگ مو دارای انواع مختلفی است که توسط تکنیک های خاص بر روی موها اجرا می شود و تغییرات اساسی در چهره شما ایجاد می کند. در این مقاله رنگ موهای خاص را به شما معرفی می کنیم.

رنگ مو دارای انواع مختلفی است که توسط تکنیک های خاص بر روی موها اجرا می شود و تغییرات اساسی در چهره شما ایجاد می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *