انواع مدل های موی کوتاه
مدل مو کوتاه عید نوروز
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶
آرایش شب عید
آرایش شب عید نوروز
اسفند ۱۷, ۱۳۹۶

رنگ مو عید نوروز

رنگ موی مد سال

رنگ مو عید نوروز

رنگ مو عید نوروز

رنگ مو یکی از آیتم هایی است که با رسیدن فصل بهار و سال جدید زمینه ساز تغغیرات ظاهری در خانم ها است. هر سال با توجه به رنگی که مد می شود رنگ موها نیز تغییر کرده و یک تم خاص مورد توجه بیشتر خانم ها قرار می گیرد. رنگ مد سال 1397 رنگ بنفش است. این رنگ برای موها جزء رنگ های فانتزی محسوب می شود که بسیار خوش رنگ و جذاب است. خانم ها می توانند از رنگ بنفس بعنوان مش، هایلایت، سانلایت، امبره، سامبره و حتی رنگ کلی مو استفاده کنند.
   این بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد که از چه تکنیکی و از چه تم رنگ بنفشی برای موهای خود  استفاده کنید. حتی ترکیب این رنگ جذاب با سایر رنگهایی همچون، یخی، بلوند، یاسی و غیره بسیار زیبا خواهد شد و چهره شما را بیش از پیش جذاب تر می سازد. اگر با توجه به سن و سال خود تمایلی به استفاده از رنگ بنفش ندارید و در عین حال تمایل دارید با مد پیش بروید می توانید از  رنگ موی بادمجانی تیزه برای موهای خود استفاده کنید. این رنگ مو تمی از رنگ بنفش را در خود دارد و رنگی زیبا و طبیعی به موهای شما می بخشد. 

رنگ مو عید نوروزReviewed by سه رخ on Mar 7Rating: 3.0رنگ مو عید نوروزبا فرا رسیدن عید نوروز و فصل بهار بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ مد سال موهای خود را رنگ می کنند و تغییراتی در چهره خود ایجاد می نمایند. در این مقاله رنگ موی مد سال 1397 را به شما معرفی می کنیم.

با فرا رسیدن عید نوروز و فصل بهار بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ مد سال موهای خود را رنگ می کنند و تغییراتی در چهره خود ایجاد می نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *