اکستنشن مژه
مراقبت از اکستنشن مژه
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
وسایل کاشت ناخن
لوازم کاشت ناخن
آبان ۱۳, ۱۳۹۶

رنگ مو پاییز

بهترین رنگ مو پاییز

رنگ مو پاییز

رنگ مو پاییز

     متخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند پس از تابستان گرم، موهای ما کمی نیاز به طراوت دارند. خوشبختانه برای این کار نیاز به تلاش زیادی ندارید. تنها کافیست با چیزهایی که دارید این کار را انجام دهید. در این مقاله از سایت سه رخ رنگ های فصل پاییز را بررسی میکنیم. در پاییز تغییرات رنگها در همه جا به چشم می خورد. برگهای سبز درختان قرمز ، نارنجی و زرد می شوند. شروع جدیدی از فصل جدید زندگی است و شما خواهان ایجاد تحولی هستید در چهرتان. تابستان پر از سرگرمی ما را با رنگ های محو شده اش ترک کرده، پس برای شروع این فصل جدید یک رنگ جدید به خود هدیه دهید.

  • بلوند خاکستری
    این مدل رنگ موی پاییزی تقریبا شبیه رنگ فندوقی- قهوه ای  متمایل به بلوند دودی تیره است. با این تم رنگ مو فقط کافی است از یک ریمل سیاه و رژ لب قرمز قهوه ای استفاده کنید و موهایتان را صاف سشوار بکشید.
  •   قهوه ای قرمز
    رنگ قهوه ای قرمز به خودی خود  با پاییز پیوسته است. گرمی و درخشش این رنگ یاد آور شاه بلوط است.

 

  •   قرمز
    رنگ موی بسیار گرم قرمز مسی ،رنگی است برای خودنمایی کردن. با این رنگ ، موهای مواج و صاف به یک میزان چهره را با طراوت نشان می دهند.
  •  های لایت های بزرگ
    آیا از آن دسته خانم هایی هستید که رنگ طبیعی مویتان را دوست دارید  ولی  می خواهید تغییر داشته باشید؟ به نظر ما هم طرز فکر شما فوق العاده است. این روشی که پیشنهاد می کنیم ، روی موی طبیعی زیبا تر است تا موی رنگ شده. با های لایت هایی با تکه های بزرگ و رنگی که چند درجه متفاوت با رنگ طبیعی مویتان باشد می توانید سایه ایجاد کنید . این سایه ها می توانند با بلند شدن موها به مرور کوتاه شوند و بروند. از آرایشگرتان بخواهید که به صورت نامنظم و با حرکت دست این سایه ها را ایجاد کند. سایه ها می توانند مانند نقاشی باشند مثلا در ریشه پهن تر و در ساقه نازک تر باشند یا برعکس. این تکنیک از های لایت های معمولی زیبا تر است و تغییر جالبی در ظاهر شما بوجود می آورد.

 

رنگ مو پاییزReviewed by سه رخ on Nov 4Rating: 3.0رنگ مو پاییزپاییز کنتراست کاملی است از رنگها. تغییرات رنگها در همه جا به چشم می خورد. برگهای سبز درختان قرمز ، نارنجی و زرد می شوند. شروع جدیدی از فصل جدید زندگی است و شما خواهان ایجاد تحولی هستید در چهرتان.

پاییز کنتراست کاملی است از رنگها. تغییرات رنگها در همه جا به چشم می خورد. برگهای سبز درختان قرمز ، نارنجی و زرد می شوند. شروع جدیدی از فصل جدید زندگی است و شما خواهان ایجاد تحولی هستید در چهرتان. تابستان پر از سرگرمی ما را با رنگ های محو شده اش ترک کرده، پس برای شروع این فصل جدید یک رنگ جدید به خود هدیه دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *