انتخاب رنگ رژلب
نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژلب با موقعیت
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
مارک لوازم آرایش ارگانیک
بهترین مارک لوازم آرایش گیاهی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن

جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن

روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن

روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن

   لب پر شدن ناخن ها یعنی از بین رفتن زیبایی لاک و طراحی ناخنی که ممکن است برایش خیلی زمان صرف کرده باشید. پس بهتر است روش های جلوگیری از ورقه شدن و کنده شدن لاک از روی ناخن را یاد بگیرید و یک طراحی بادوام و ماندگار را تجربه کنید. 
1. تمیز کردن ناخن
   اول از همه باید قبل از لاک زدن سطح ناخن را تمیز کنید. روغن طبیعی روی ناخن، می تواند موجب جابجا شدن لاک روی ناخن گردد. با یک پاک کننده  لاک، کمی سطح ناخن را تمیز نمایید تا روغن آن را پاک کند.
2. بیس کت بزنید
   همیشه قبل از لاک زدن، بیس کت بزنید تا کاملا، لاک را روی ناخن فیکس کرده و مانع لب پر شدن آن گردد.
3. لاک ناخن باکیفیت بخرید
   ممکن است لاک باکیفیت و مرغوب کمی گران قیمت باشد، اما قطعا مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید، چون مجبور نیستید زود به زود لاک بزنید زیرا ماندگاری بیشتری دارد. 
4. نازک تر لاک بزنید
   توصیه می کنیم لایه لاکی که روی ناخن می زنید، نازک باشد. با این کار هم لاک زودتر خشک می شود و هم بیشتر روی ناخن دوام دارد. مثلا 4 لایه لاک نازک، خیلی بهتر از 2 لایه لاک ضخیم و گوشتی است.
5. لاک معمولی بزنید...
   از این مدل لاک هایی که سریع خشک می شوند و راحت پاک می شوند، نباید انتظار داشته باشید که دوام زیادی هم داشته باشند و سریع از روی ناخن کنده و پاک نشوند.
6. تاپ کات بزنید
   تاپ کت یک لایه نازک لاک بیرنگ است که موجب ماندگاری بیشتر لاک ناخن خواهد شد. بهتر است هر روز، یک لایه تاپ کات روی طراحی و مانیکورینگ ناخن بزنید تا شاهد لب پر شدن آن نباشید.
7. لاک درخشان و شیمری بهتر است
   لاک های شیمری و درخشان، انسجام و ماندگاری بیشتری دارند و خیلی دیرتر از روی ناخن کنده خواهند شد.
8. لاکتان را درست خشک کنید
   بهتر است بعد از لاک زدن، تا 30 دقیقه منتظر بمانید تا مطمئن شوید که حتما لاک خشک شده، سپس ناخن ها را با آب سرد بشویید تا دوام و ماندگاری بیشتری یابد.
9. دستکش بپوشید
   در طول انجام کارهای روزانه و کار کردن با مواد شیمیایی، بهتر است دستکش بپوشید تا ناخن ها با مواد شوینده تماس نداشته باشد. مواد شوینده می توانند تا حدودی باعث حل شدن لاک در خود شده و دوام آن را کاهش دهند.

روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخنReviewed by سه رخ on May 11Rating: 3.0روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخنبسیاری از خانم ها از لب پر شدن ناخن های خود احساس نارضایتی دارند اما باید بدانند برای جلوگیری از این مشکل باید نکاتی را رعایت کنند. در این مقاله روشهای جلوگیری از لب پر شدن لاک ناخن را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها از لب پر شدن ناخن های خود احساس نارضایتی دارند اما باید بدانند برای جلوگیری از این مشکل باید نکاتی را رعایت کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *