ماندگاری ژل تزریق شده
مدت تأثیر ژل تزریق شده
مهر ۲۹, ۱۳۹۶
انواع کاشت ناخن
تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخن
مهر ۳۰, ۱۳۹۶

بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)

سفید کردن پوست

بهترین روش های سفید کردن پوست

بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)

بسیاری از خانم ها علاقه دارند پوستی روشن و شفاف داشته باشند. خوشبختانه درمان‌های طبیعی زیادی وجود دارد که موجب شفاف شدن چهره خواهند شد. برای این امر توصیه می کنیم از روش های طبیعی استفاده کنید. معمولا خیلی از کرم‌ها و محصولات آرایشی در بازار وجو دارند که شعار تبلیغاتی آن ها روشن کردن پوست است اما نه تنها موجب روشن شدن پوست نمی شوند، حتی ممکن است مشکلاتی هم برای پوست ایجاد کنند. به همین دلیل استفاده از روش‌های طبیعی برای روشن شدن پوست صورت، انتخاب مناسب تری است. مثلا لیمو‌ترش یکی از بهترین روشن‌کننده های خانگی است که به راحتی در دسترس افراد قرار دارد، همچنین دور ماندن از تابش آفتاب و استفاده از ماسک‌های طبیعی نیز می‌تواند مانع از تیره شدن پوست گردد. در ادامه روش های درمان و سفید شدن پوست صورت را به شما آموزش می دهیم.
روش اول: از تغییر عادات شروع کنید!
۱. از پوست‌تان در برابر نور خورشید محافظت کنید!
   قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی فرابنفش، یکی از مهمترین دلایل تغییر رنگ و تیره شدن پوست می باشد. اگر دوست دارید پوست خود را جوان و زیبا نگه دارید در مواقع غیرضروری از بیرون رفتن از خانه خودداری کرده و خود را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید. در صورت خروج از منزل حتما از ضدآفتاب استفاده نمایید. ضدآفتاب‌هایی که حداقل SPF ۳۰ دارند، پوست را در برابر آسیب‌های ناشی از تابش خورشید، محافظت خواهند کرد.مهم تربن فصل برای مراقبت از پوست، فصل تابستان است.  زیرا در این فصل نور خورشید به صرت مستقیم به پوست می تابد.
متخصصین پوست میزان  SPF ۱۵ را برای پوست کافی نمی‌دانند، زیرا دو اشعه‌ی مضر UVA و UVB در نور خورشید وجود دارند که برای پوست خطرناک بوده و ۹۸٪ پرتو خورشید را شامل می‌شوند. به همین دلیل باید از کرم ضدآفتابی استفاده کنید که دارای SPF بالاتری باشد تا مانع رسیدن قسمت بیشتر نور خورشید به پوست گردد. زمانی که خارج از منزل هستید به خصوص در فصل تابستان‌ که نور خورشید مستقیم است، توصیه می کنیم از کلاه استفاده کنید یا به‌وسیله‌ی سایبان‌های مخصوص که روی روسری هم قابل استفاده هستند، مانع از تابش مستقیم آفتاب به پ.ست صورت شوید. 
۲. چند بار در هفته پوست‌تان را لایه‌برداری کنید!
   لایه‌برداری پوست با استفاده از دست و بدون استفاده از دستگاه،کاملاً به روشن شدن پوست کمک خواهد کرد. در لایه برداری سلول‌های مرده‌ی پوست از بین رفته و پوست تازه را از زیر لایه‌ی رویی بیرون خواهد کشید. این پوست تازه که تا به حال تحت تأثیر اشعه‌ی آفتاب قرار نگرفته، روشن‌تر از پوست فعلی‌ و ظاهری پوست است. شما می‌توانید از برس‌های مخصوص لایه‌برداری یا از یک برس خشک که مناسب کل بدن است، برای لایه برداری پوست استفاده نمایید. ترجیحاً برای پوست صورت که حساس‌تر است، از یک برس نرم استفاده نمایید. البته امروزه در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی دستگاه‌های لایه‌برداری وجود دارند که کمی عمیق‌تر عمل لایه‌‌برداری را انجام می دهند؛ اما معمولا روش دستی انتخاب و توصیه بهتری است. 
۳. انتظار معجزه نداشته باشید!
پوست هایی که رنگ طبیعی آن ها تیره تر است، بیشتر از یکی دو درجه روشن نمی‌شوند. بنابراین انتظار معجزه نداشته باشید که رنگ پوستتان از این رو به آن رو شود. بخه خصوص زمانی که از روش‌های طبیعی استفاده می‌کنید. اما می‌توانید پوست‌ خود را از حالت فعلی کمی روشن‌تر یا به اصطلاح بازتر و شفاف‌ تر نمایید. پوست‌ خود را در برابر نور آفتاب محافظت کرده و با استفاده از روش های طبیعی روشن شدن پوست، آن را سالم نگه دارید. درمان‌هایی را که برای صورت‌ در نظر می‌گیرید، باید چندین بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه موردنظر برسید.

 

بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Oct 21Rating: 3.0بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)یکی از روش های روشن کردن پوست این است که عادات غلط خود را تغیر دهید و از پوست در برابر نور خورشید محافظت کنید. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

یکی از روش های روشن کردن پوست این است که عادات غلط خود را تغیر دهید و از پوست در برابر نور خورشید محافظت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *