درمان مو-ویتامینه مو
روش قدیمی تقویت موهای طبیعی
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶
ماسک شیر
ماسک آبرسان مو با شیر نجوشیده
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از روغن خراطین

کاربرد روغن خراطین

آموزش استفاده از روغن خراطین

آموزش استفاده از روغن خراطین

   روغن خراطین یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که برای درمان دردهای رماتیسمی و مفصلی بسیار کاربرد دارد به علاوه برای مصارف آرایشی همچون تقویت و افزایش رشد موها و برجسته سازی گونه ها و لب نیز بسیار پرکاربرد است. این روغن را در داروخانه های طب سنتی و عطاری هاس معتبر می توان تهیه کرد.
   برای استفاده از این روغن، روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت 3 دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن مورد نظر آغشته کنید و مجددا 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملاًَ جذب پوست گردد. توصیه می کنیم روزی 2 مرتبه این کا را انجام گیرد تا نتیجه بهتری از استفاده این روغن بگیرید. بسیاری از آرایشگران و متخصصان زیبایی این روغن را به مشتریان خود توصیه می کنند تا از کرم ها و مواد شیمیایی مضر برای زیبایی چهره خود استفاده نکرده و دچار عوارض جبران ناپذیر نگردند.

آموزش استفاده از روغن خراطینReviewed by سه رخ on Jan 30Rating: 3.0آموزش استفاده از روغن خراطینروغن خراطین یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که جهت برجسته و بزرگ کردن لب ها و گونه ها و درمان درد های مفصلی کاربرد دارد. در این مقاله نحوه استفاده از این روغن را به شما آموزش می دهیم.

روغن خراطین ، یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که جهت برجسته و بزرگ کردن لب ها و گونه ها و درمان درد های مفصلی کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *