فواید تزریق کلاژن پوست
تزریق کلاژن پوست
بهمن ۱۰, ۱۳۹۷
لوازم آرایشی فاسد شده
نشانه های لوازم آرایشی فاسد شده
بهمن ۱۱, ۱۳۹۷

رژلب صورتی برای عروس در ولنتاین

رژلب صورتی

رژلب صورتی برای عروس در ولنتاین

رژلب صورتی برای عروس در ولنتاین

   رژلب صورتی یکی از انواع رژلب های پرطرفدار برای خانم های جوان است. عروس خانم هایی که تصمیم دارند در روز ولنتاین مراسم عروسی و یا نامزدی خود را برگزار کنند می توانند از این رنگ رژلب برای آرایش خود استفاده کنند. البته پیدا کردن رژلب صورتی مناسب به همین راحتی که فکر می کنید نیست. رنگ صورتی تناژ های مختلفی دارد شما باید رنگ صورتی را انتخاب کنید که با رنگ زمینه (آندرتون) پوست شما تناسب داشته باشد. در ادامه انواع تناژ رنگ صورتی را برای پوست های مختلف به شما معرفی می کنیم:
رنگ رژلب صورتی مناسب برای پوست مهتابی تا روشن
   بازی با رنگ های صورتی پاستیلی یا صورتی نوزادی (Baby Pink) محدوده ی امن برای پوست های مهتابی و روشن است. بهتر است از رژلب هایی استفاده کنید که کرمی و ساتنی باشند و سرشار از پیگمنت، معمولا این رژلب ها رنگ های ملایمی دارند و خیلی خوب روی پوست لب خواهند نشست. رژلب های پیشنهادی: 
- رژلب مک Patisserie
- رژ لب لانکوم ابسلوت روژ 337 Blush Classique
- رژلب میبلین Color Sensational Creamy Matte
رنگ رژلب صورتی مناسب برای پوست گندمی تا برنزه
   برای پوست های گندمی، سبزه روشن و برنزه بهترین انتخاب رژلب های صورتی است که سردتر و یا گرم مایل به سرد باشند، البته هر رنگ صورتی که خیلی از رنگ پوست شما روشن تر باشد باید در لیست "ممنوعه" قرار گیرد، چون پوست صورت را یکدست و بی رنگ و روح نمایان می کند. به دنبال رنگ های صورتی باشید که بر پایه قهوه ای کاراملی یا مرجانی گرم باشند. رژلب های پیشنهادی: 
- رژلب شارلوت تیلبری Amazing Grace
- رژلب شانل 432 Cecile
- رژلب لورال پاریس 703 Matte Maiselle Pink
رنگ رژلب صورتی مناسب برای پوست سبزه تیره و زیتونی
   رنگ های صورتی تمشکی و صورتی رزی غلیظ به شدت برای پوست های تیره مناسب هستند. می توانید از رنگ رژلبی استفاده کنید که با رژگونه ای که می زنید هماهنگ باشد. رنگ های پاستلی هم روی پوست تیره خیلی خوب خود را نشان می دهند. رژلب های پیشنهادی: 
- رژلب کاورگرل Colorlicious
- رژلب نارس Schiap

رژلب صورتی برای عروس در ولنتاینReviewed by آرایشگاه on Jan 31Rating: 3.0رژلب صورتی برای عروس در ولنتاینیکی از زیباترین انواع رژلب برای آرایش ولنتاین، رژلب صورتی است که هم عروس خانم ها و هم دختران جوان می توانند از این رنگ برای آرایش خود استفاده کنند. در این مقاله انواع رژلب صورتی برای عروس در ولنتاین را معرفی خواهیم کرد.

یکی از زیباترین انواع رژلب برای آرایش ولنتاین، رژلب صورتی است که هم عروس خانم ها و هم دختران جوان می توانند از این رنگ برای آرایش خود استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *