مزایای اصلاح صورت با شمع
اصلاح صورت با شمع
خرداد ۵, ۱۳۹۷
افزایش طول عمر رنگ مو
آموزش افزایش ماندگاری رنگ مو
خرداد ۶, ۱۳۹۷

ریزش منطقه ای مو چیست؟

بیماری ریزش منطقه ای مو

ریزش منطقه ای مو چیست؟

ریزش منطقه ای مو چیست؟

   برخی از خانم ها و آقایان بعد از مراجعه به آرایشگاه از ارایشگاه خود می شوند که موهایشان دچار ریزش منطقه ای یا سکه ای شده است. اما ریزش منطقه ای موی چیست؟ ریزش منطقه ای مو یکی از بیماری های پوست و مو است که علت دقیق این بیماری مشخص نیست و فقط می دانیم كه یك بیماری خود ایمنی است، یعنی سیستم ایمنی بدن برعلیه پیاز مو وارد عمل شده و آن را ازبین می برد. تنها عامل شناخته شده در بروز این عارضه، استرس های عصبی می باشد و معمولاً هم ریزش موها بدنبال یك استرس شدید عصبی (مثلاً فوت نزدیكان، طلاق، تصادف رانندگی و غیره) اتفاق می افتد. این بیماری در كودكان و جوانان شایع تر بوده و مردان و زنان را به یك نسبت مبتلا می كند.
   در این بیماری معمولاً در عرض مدت كوتاهی (گاهی چندساعت) به یكباره موها دچار ریزش خواهند شد. این بیماری شدت های گوناگون دارد بطوریكه از لكه های كوچك و مدور كاملاً بدون مو در ریش، سر یا بدن تا از دست رفتن كامل موهای سر و یا همه موهای بدن متغیر می باشد ولی شایع ترین آن حالت اول است. ریزش ناگهانی مو موجب اضطراب شدید بیمار شده و این اضطراب خود عامل افزایش سطح بیماری است و بهتراست كه هرچه سریعتر فرد تحت درمان قرار گیرد. 
بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه وقتی با این عارضه در موها یا ریش مشتری خود مواجه می شوند سریعا به او موضوع را اطلاع می دهند و از رنگ کردن و اصلاح آن خودداری می کنند تا پیاز مو به صورت کامل درمان و بهبود یابد. 

ریزش منطقه ای مو چیست؟Reviewed by آرایشگاه on May 27Rating: 3.0ریزش منطقه ای مو چیست؟ریزش منطقه ای مو یکی از بیماری های مربوط به پیاز مو است که در صورت مشاهده باید به سرعت درمان شده و تا زمان کامل بهبودی از رنگ کردن و اصلاح موهای اطراف آن خودداری شود. در این مقاله این بیماری را به شما آموزش می دهیم.

ریزش منطقه ای مو یکی از بیماری های مربوط به پیاز مو است که در صورت مشاهده باید به سرعت درمان شده و تا زمان کامل بهبودی از رنگ کردن و اصلاح موهای اطراف آن خودداری شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *