انواع کرم پودر مایع
کرم پودر مایع
دی ۲۶, ۱۳۹۷
مراقبت پوست چرب
بهترین روغن برای پوست چرب
دی ۲۷, ۱۳۹۷

مواد تشکیل دهنده ریمل

ریمل

مواد تشکیل دهنده ریمل

مواد تشکیل دهنده ریمل

   چشم یکی از اعضای بسیار حساس در صورت است که باید توجه و دقت زیادی در مراقبت از ان ها داشته باشید! بسیاری از خانم ها چش مهای حساسی به مواد آرایشی دارند. حساس بودن چشم به مواد آرایشی و به ویژه ریمل ئلایل مختلفی دارد که می توان به مواد تشکیل دهنده، سفت و خشن بودن براش ریمل، ضعیف بودن فرمول ساخت و ... اشاره نمود. پس اگر جز افرادی هستید که چشم های حساسی دارید و این حساسیت در زمان آرایش چشم  و به ویژه در هنگام استفاده از ریمل مژه بیشتر می شود باید دقت خیلی زیادی در انتخاب ریمل مژه و سایر محصولات آرایشی که برای آرایش چشم استفاده می شود، داشته باشید.
   سوزش، خارش، جاری شدن اشک، قرمز شدن و .... همگی جز نشانه هایی هستند که نشان دهنده حساسیت چشم ها به یک ماده آرایشی هستند و اگر احساس کردید این اتفاق در اثر استفاده از نوع خاصی ریمل یا خط چشم ایجاد می شود بهتر است که استفاده از آن محصول آرایشی را متوقف کنید و به دنبال محصولی باکیفیت تر و بدون ایجاد حساسیت باشید. بیشتر حساسیت ها به دلیل مواد اولیه و تشکیل دهنده محصولات آرایشی ایجاد می شود اما گاهی ممکن است حتی رنگدانه هایی که در یک محصول استفاده شده هم باعث ایجاد حساسیت شود. با این وجود بهتر است که مواد حساسیت زایی که در تولید ریمل وجود دارد را بشناسید و از خرید محصولاتی که دارای این مواد اولیه هستند خودداری کنید!
- عطر - Fragrance
   عطر یکی از عنصرهای حساسیت زا است که معمولا در ساخت بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر احساس می کنید چشم های حساسی دارید بهتر است به دنبال ریمل های بدون عطر و رایحه باشید تا حساسیت چشم ها تحریک نشود و بتوانید با خیال راحت از ریمل استفاده کنید.
گندم - Wheat
   اگر در رژیم غذایی به گلوتن حساسیت دارید باید به این موضوع دقت کنید. چرا که در ساخت بسیاری از ریمل ها از ذرات گندم هم استفاده می شود که این مورد در محصولات آرایشی ارگانیک و آلی بیشتر دیده می شود. پس همیشه لیست مواد تشکیل دهنده ریمل را بررسی کنید و اگر به این مورد برخورد کردید از خرید آن محصول اجتناب کنید.هیدروکسی اتیل سلولز - (Hydroxyethylcellulose (HEC
   این مورد به طور گسترده به عنوان ژل و ضخیم کننده مژه در ساخت انواع ریمل ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه استفاده از این ماده شیمیایی در فرمولاسیون ریمل خیلی عالی و ایده آل به نظر می رسد اما برای چشم ها واقعا مضر است! زیرا از همین عنصر برای ایجاد حباب در صابون هم استفاده می شود و به این معنی است که شما مستقیما صابون را روی چشم های خود قرار داده اید! پس اگر چشم های شما حساس است حتما به این مورد توجه داشته باشید.
ایزوپروپیل میریستات - Isopropyl myristate
   اگرچه غلظت این ماده شیمیایی در ریمل مژه بسیار کم است اما همین مقدار کم هم می تواند باعث تحریک پوست، چشم و حتی ریه ها شود! پس اگر پوست و چشم های حساسی دارید به این مورد توجه ویژه تری داشته باشید زیرا معمولا از این ماده به عنوان حلال در عطرها و به عنوان یک درمان بدون آفت کش برای شپش مو هم مورد استفاده قرار می گیرد!

مواد تشکیل دهنده ریملReviewed by آرایشگاه on Jan 16Rating: 2.5مواد تشکیل دهنده ریملخانم هایی که چشمان حساس دارند باید به مواد تشکیل دهنده ریمل توجه کنند زیرا بیشترین حساسیت از این مواد ایجاد می شود. در این مقاله مواد تشکیل دهنده ریمل را به شما معرفی می کنیم.

خانم هایی که چشمان حساس دارند باید به مواد تشکیل دهنده ریمل توجه کنند زیرا بیشترین حساسیت از این مواد ایجاد می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *