فرمولاسیون محصولات آرایشی
مواد تشکیل دهنده لوازم آرایش
شهریور ۲۶, ۱۳۹۷
خصوصیات آرایشگاه خوب
ویژگی های آرایشگاه حرفه ای در ایران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷

نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش (قسمت اول)

زیبایی خانم ها بدون آرایش

نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش (قسمت اول)

نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش (قسمت اول)

   برای همه ما پیش آمده است که یک شب بی خوابی را گذرانده باشیم و صبح روز بعد با پف چشم و یا تیرگی در اطراف چشم مواجه شویم. تنها راه حل در این مواقع استفاده از لوازم آرایشی مختلف است! شاید آرایش کردن در این مواقع بسیار لازم و ضروری باشد اما اینکه نتوانید بدون آرایش کامل از خانه خارج شوید، طبیعی نیست و باید این موضوع را با خود حل کنید و به این نتیجه برسید که چهره شما بدون آرایش نیز زیباست. برای اینکه بدون آرایش نیز زیبا باشید لازم است به چند نکته در این زمینه توجه نمایید.
- ابروها یک دنیا تفاوت ایجاد می کنند!
   همه ما می دانیم که شکل ابروها نقش بسیار موثری در زیبایی طبیعی چهره دارند. همیشه سعی کنید ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن مرتب کرده و موهای اضافه اطراف ابرو را با استفاده از موچین بردارید تا ابروها همیشه منظم و زیبا باشند.
- کرم ضدآفتاب و BB کرم
   اگر می خواهید علاوه بر محافظت از پوست درخشش طبیعی پوست خود را نیز افزایش دهید حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از BB کرم نیز که یک ترکیب عالی از کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و کرم پایه است می تواند نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی طبیعی چهره شما داشته باشد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست موجب می شوند تا پوست صورت ظاهری صاف و یکدست داشته و به آرایش نیازی نداشته باشید.
- بالم لب
   استفاده از بالم لب یک روش بسیار ساده و اثربخش برای از بین بردن حالت پوسته پوسته و خشکی لب است و همچنین کمک می کند تا پوست لب همیشه نرم و مرطوب بماند. ضرورت استفاده از بالم لب در فصل زمستان بسیار بیشتر است زیرا در این فصل سردی هوا خشکی بسیار بیشتری برای لبها ایجاد خواهد کرد. یک بالم لب خوب که از مواد طبیعی و خوشبو ساخته شده باشد می تواند به سادگی نرمی و لطافت خوبی را برای لب ایجاد نماید.
- مژه های بلند، پر و فر خورده
   برای اینکه مژه های شما به صورت طبیعی بلند و پرپشت شوند از وازلین استفاده کنید. علاوه براین می توانید از کرم ها و یا سرم های مختلفی که برای تقویت مژه ها وجود دارند استفاده نمایید و از این طریق مژه ها و چشم های خود را بدون آرایش زیباتر و جذاب تر نمایید. وقتی مژه ها به طور طبیعی بلند و پرپشت باشند دیگر نیازی به استفاده از ریمل نیست و تنها با استفاده از فرمژه، مژه ها زیباتر و جذاب تر خواهند شد.
- اسکراب صورت
   روزهایی که حس می کنید پوست شما بی روح و کسل کننده شده است باید از یک اسکراب خوب و طبیعی استفاده کنید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از روی پوست جدا کرده و دوباره شادابی و طراوت را برای پوست ایجاد نماید.

نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش (قسمت اول)Reviewed by آرایشگاه on Sep 18Rating: 3.0نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش (قسمت اول)بسیاری از خانم ها نمی توانند بدون آرایش از منزل خارج شوند و حتما باید از مواد آرایشی برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کنند که این یک تصور غلط است. در این مقاله نکاتی برای زیبایی خانم ها بدون آرایش را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها نمی توانند بدون آرایش از منزل خارج شوند و حتما باید از مواد آرایشی برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کنند که این یک تصور غلط است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *