تقویت مو با روغن نارگیل
ترمیم بافت مو با استفاده از روغن نارگیل
آبان ۲, ۱۳۹۷
بهترین ضدآفتاب برای مو
ضدآفتاب های موثر برای مو
آبان ۳, ۱۳۹۷

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۲)

آموزش تهیه ماسک های خانگی

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۲)

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۲)

- آب لیمو برای سفید کردن پوست
   آب لیمو خواص اسیدی دارد که می‌ تواند پوست را پاکسازی و لایه برداری کند. همچنین می‌ تواند منافذ پوست را ضد عفونی کرده و با ویتامین C موجود در خود، پوست را شفاف و سفید کند. بنابراین زیبایی پوستی را که انتظار دارید، همگی در مزایای آب لیمو نهفته شده است. مقداری آب لیمو را به روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن، مقداری از پوست لیموی تازه را به روی صورتتان ماساژ دهید و بعد با آب ولرم بشویید. همچنین می‌ توانید با مخلوط کردن آن با شکر، یک ماسک لایه بردار و روشن کننده عالی درست کنید.
- ماسک گوجه‌فرنگی
   اگر به دنبال یک ماسک عالی و تأثیرگذار برای افزایش زیبایی پوست خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این ماسک را استفاده کنید:
- آب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری
- ماست: یک قاشق غذاخوری
- بلغور جو دوسر له شده: یک قاشق غذاخوری
   این سه ماده را کاملا در یکدیگر مخلوط کرده و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و بعد از خشک شدن، صورت خود را با آب سرد شسته و خشک کنید. این ماسک پوست را درخشان، بدون لک، بدون جای جوش و روشن و سفید می‌ سازد.
- چوب صندل برای افزایش زیبایی پوست
مقداری چوب صندل را به صورت پودر در اورده و آن را با کمی گلاب مخلوط کنید و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و تفاوت آن را با قبل مشاهده کنید!
- شیر خام برای از بین بردن لک و تیرگی پوست
   از قدیم درباره مزایای شیر برای پوست، مطالب بسیاری شنیده‌ ایم و اینکه این مایع سفید رنگ، محبوب و مورد علاقه تمام ملکه‌ ها برای افزایش زیبایی پوستشان بوده است. شما هم می‌ توانید از خواص شیر خام برای زیبایی پوست خود کمک بگیرید و هر روز، پوست خود را با یک پنبه آغشته در شیر، برای چند دقیقه ماساژ دهید. شیر برای سفید و لطیف شدن پوست بسیار مناسب است و لک‌ ها و تیرگی‌ های آن را از بین خواهد برد.

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Oct 24Rating: 3.0زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۲)برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع مواد طبیعی و ماسک های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی برای پوست نیز ندارند. در این مقاله ماسک های خانگی برای زیبایی صورت را به شما معرفی می کنیم.

برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع مواد طبیعی و ماسک های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی برای پوست نیز ندارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *