ایده های آرایش هالووین
مدل های آرایش هالووین
آبان ۶, ۱۳۹۶
کرم پرایمر
کرم پرایمر چیست؟
آبان ۷, ۱۳۹۶

زیرسازی آرایش عروس

آرایش عروس

زیرسازی آرایش عروس

زیرسازی آرایش عروس

   آرایش عروس یک آرایش با دقت و موزون است که نشان دهنده هنر دست آرایشگر می باشد. آموزش این آرایش به صورت کامل مقدور نمی باشد زیرا میکاپ تابع مد بوده و با تمرین و خلاقیت می توان بک میکاپ کار حرفه ای شد.
زیرسازی آرایش:
   24 ساعت بعد از پاکسازی پوست می توان آرایش را بر روی پوست شروع کرد. پوست های مختلف را برای زیر سازی به 2 دسته تقسیم می کنند:
1- پوست نرمال که جوش و لک های قابل توجه ندارد. 2-پوست بیمار که دارای جوش یا جای آن و ماه گرفتگی و… است.
1-پوست نرمال:
   با توجه به نوع پوست (خشک یا چرب) ابتدا از یک کرم مرطوب کننده استفاده کرده و سپس یک لایه کرم پودر به رنگ خود پوست زده و با استفاده از کرم پودر فشرده (پن استیک) و یک تکه ابر لک ها و ضوائد پوست را کاملاً بپوشانید. حال یک دقیقه صبر کرده و سپس از رنگ کرم پودر مورد نظر خود (روشن یا برنز) استفاده کنید 
2-پوست بیمار:
   نوع کرم پودر مورد استفاده برای این پوست متفاوت است و بهتر است از لوازم گریم استفاده شود، بعد از استفاده از کرم مرطوب کننده، با ابر یا قلم از کرم پودر درماکالر که مخصوص این نوع پوست ها می باشد، استفاده کرده و عیوب پوست را کاملاً بپوشانید. سپس توسط یک کرم پودر به رنگ مورد نظر پوست را یکرنگ و یکدست کنید. 
این کرم پودر را باید تا جایی که یقه لباس باز است بر روی پوست بزنید تا پوست یکدست شود و از دو یا چند رنگ شدن آن جلوگیری شود. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه از کرم پودر تک رنگ استفاده نکنید بلکه سری رنگ های رز و بژ را با یکدیگر ترکیب کرده تا رنگ مورد نظر را بدست آورید. 

زیرسازی آرایش عروسReviewed by سه رخ on Oct 28Rating: 3.0زیرسازی آرایش عروسبرای زیر سازی پوست عروس در آرایشگاه ابتدا به نوع پوست توجه می کنند و با توجه به آن از کرم پودرها و مرطوب کننده های مناسب استفاده می کنند. در این مقاله شما نحوه زیر ساز آرایش عروس را به شما آموزش می دهیم.

برای زیر سازی پوست عروس در آرایشگاه ابتدا به نوع پوست توجه می کنند و با توجه به آن از کرم پودرها و مرطوب کننده های مناسب استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *