عطر تقلبی و عطر اصلی
نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶
رفع زردی موی دکلره شده
جلوگیری از زردی مو دکلره شده
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶

سایه چشم خیس

تکنیک سایه چشم خیس

سایه چشم خیس

سایه چشم خیس

   سایه چشم خیس یکی از روش های سای زدن چشم است که در آن سایه به صورت خیس روی پلک چشم زده می شود. این مدل سایه جذابیت خاصی به چشمان خانم ها می دهد به همین دلیل تصمیم گرفتیم نحوه استفاده از این سایه را به شما آموزش دهیم. 
مرحله اول: انتخاب محصول مناسب سایه چشم
   در این روش برای خیس کردن سایه باید از آب استفاده کنید و بعد از آن سایه را روی پلک بزنید. البته بیشتر سایه ها در برخورد با آب سفت و غیرقابل استفاده خواهند شد. به همین دلیل باید برای این کار از سایه مناسبی استفاده کنید که بعد از خیس شدن نیز قابل استفاده باشد. بهترین روش نیز برای انتخاب سایه، تجربه استفاده از آن ها است. البته روی جعبه محصول بعضی از سایه ها درج شده است که به صورت خیس نیز قابل استفاده هستند. 
مرحله دوم: انتخاب براش مناسب سایه چشم
   براش مناسبی برای استفاده از سایه خیس انتخاب کنید، بهتر است از براش هایی استفاده کنید که سر ضخیم و پرپشتی دارند. قبل از استفاده از تمیز بودن براش اطمینان حاصل کنید. 
مرحله سوم: آماده سازی بیس آرایش سایه چشم
   بهترین بیس برای آرایش، استفاده از پرایمر است. پرایمر سایه را در جای خود نگه می دارد و از کیکی شدن آرایش و ریختن آن جلوگیری کرده و آرایش چشم را بر روی پلک فیکس می کند. 
مرحله چهارم: نم دار کردن براش سایه چشم
   برای نم دار کردن براش، می توانید از آب معدنی و یا آب خالص استفاده کنید. البته بر روی براش آب نریزید، باید آب را بر روی آن اسپری کنید. سایه هم نباید کاملا خیس شود. در صورت خیس شدن بیش از اندازه فرچه یا براش کافی است آن را با حوله کمی خشک کنید.
مرحله پنجم: مالیدن براش روی پالت سایه چشم
   در یک جهت براش را به جلو و عقب ببرید و دقت کنید که آن را بیش از اندازه فشار ندهید. سعی کنید که براش خود را تنها در یک سمت سایه زده و سمت دیگر سایه را خشک نگه دارید. اگر از سایه پودری استفاده می کنید، کمی از آن را در ظرف کوچکی بریزید تا مقدار بیش از اندازه ای از سایه روی براش شما نیاید.
مرحله ششم: مالیدن سایه روی پوست
   سایه را روی پلک چشم بزنید. در صورتی که از رنگ های دیگری استفاده می کنید، تأمل کنید تا رنگ های دیگر خشک شود و سپس از رنگ های دیگر سایه استفاده کنید.
مرحله هفتم: زدن لایه دوم سایه
   در صورتی که بعد از خشک شدن سایه، رنگ مورد نظر به دست نیامد می توان لایه دیگری از سایه را روی پوست بزنید سپس کمی سایه خشک را روی لایه قبلی بمالید.

سایه چشم خیسReviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 3.0سایه چشم خیسسایه چشم خیس یکی از روش های سایه زدن چشم است که با استفاده از آب و سایه خشک بر روی پلک زده می شود. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

سایه چشم خیس یکی از روش های سایه زدن چشم است که با استفاده از آب و سایه خشک بر روی پلک زده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *