بیماری ناخن
بیماری اختلالات ناخن
مهر ۲۸, ۱۳۹۶
المنت مو
آموزش مراحل انجام المنت مو
مهر ۲۹, ۱۳۹۶

سرم مو کریستال جینسینگ

سرم مو کریستال

سرم مو کریستال جینسینگ

سرم مو کریستال جینسینگ

   سرم کریستال مو با عصاره جینسینگ یکی از پر طرفدارترین محصولات مراقبت از مو است که حاوی عصاره غنی جنــســینگ و حاوی ویتامین  B5 ، E می باشد. این سرم موجب تقویت پیاز مو شده و از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب  رویش مجدد مو های میشود.
   سرم کریستال جینسینگ همچنین بعنوان  نرم کننده و حالـــت دهنده مو نیز عمل کرده و در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند. در واقع ویتامین E موجود در این سرم موجب لطافت و حالت دهندگی موها می گردد. عصاره ریشه گیاه جنسینگ خستگی پوست سر را برطرف می کند.
   برای استفاده از این سرم بعد از شستن موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها توسط حوله ، مقداری از سرم را درکف دستها بریزید و دو دست را بهم بمالید تا کاملا در کف دستها پخش گردد، سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دست آغشته کنید.

سرم مو کریستال جینسینگReviewed by سه رخ on Oct 21Rating: 3.0سرم مو کریستال جینسینگسرم مو کریستال با عصاره جینسینگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات مراقبت مو است که موجب لطافت و تقویت پیاز مو می گردد. در این مقاله این محصول پر طرفدار را به شما معرفی می کنیم.

سرم مو کریستال با عصاره جینسینگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات مراقبت مو است که موجب لطافت و تقویت پیاز مو می گردد.

2 دیدگاه ها

  1. samaneh گفت:

    وااای رنگ موهااااش محشرههه میشه ترکیبشو بگید؟؟؟؟

  2. قاسمی گفت:

    سرم موی کریستال جنسینگ رو از کجا باید تهیه کنم؟ چه مارکی خوبه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *