معرفی انواع کرم لایه بردار
انواع کرم لایه بردار
تیر ۸, ۱۳۹۷
شامپو اکستنشن مو
شامپو مخصوص اکستنشن مو
تیر ۹, ۱۳۹۷

شامپو کراتینه مو ایرانی

شامپو کراتینه دیترون

شامپو کراتینه مو ایرانی

شامپو کراتینه مو ایرانی

   شامپو کراتینه با برند ایرانی بسیار محدود است و شامپوهای صافی و احیاء مو تولید داخل کم داریم اما یکی از معروف ترین شامپوهای کراتینه برای احیاء موهای آسیب دیده شامپو دیترون است که در کشور ایران تولید می شود. این شامپو حاوی کراتین و ویتامین B5 است که برای موهای اسیب دیده بسیار مؤثر بوده و موجب تقویت و ویتامینه موهای آسیب دیده می شود. زمانی که موهای ما آسیب می بینند، خشک و شکننده خواهند شد، کراتین باعث محافظت لطافت بدنه مو شده و یک لایه روی مولکول های مو ایجاد می کند و مایع کورتکس داخل مو بعد از عمل کراتین تغییر نخواهد کرد و ساختار مو را از داخل تغییر می دهد.

   ویتامین B5 با ایجاد لایه ای محافظ بر روی کوتیکول مو به تغذیه سلول های فولیکول مو کمک می کند و رطوبت را در ساقه مو افزایش خواهد داد. این شامپو را می توان روزانه برای شستشوی موها استفاده کرده و از این طریق به سلامت موهای خود کمک کرد. این شامپو در تمام فروشگاه های معتبر و داروخانه ها وجود دارد و مهم تر از همه توسط متخصصین پوست و مو در داخل کشور تولید شده است. از ویژگی های بارز این محصول این است که مطابق جنس موهای ایرانی ها تولید شده و به راحتی می تواند اثرگذاری مناسبی بر روی موها داشته باشد. 

شامپو کراتینه مو ایرانیReviewed by آرایشگاه on Jun 29Rating: 3.0شامپو کراتینه مو ایرانیشامپو کراتینه مو ایرانی دارای برندهای متعددی در کشور نیست اما یکی از بهترین انواع آن شامپو دیترون است. در این مقاله شامپو کراتینه مو ایرانی را به شما معر فی می کنیم.

شامپو کراتینه مو ایرانی دارای برندهای متعددی در کشور نیست اما یکی از بهترین انواع آن شامپو دیترون است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *