روشن کردن مو
روشن کردن موهای تیره با مواد طبیعی
آبان ۱۸, ۱۳۹۷
اشتباهات رنگ کردن مو
اشتباهات رایج در زمان رنگ کردن مو
آبان ۱۹, ۱۳۹۷

روش های شکل دهی به ابروها

حالت دادن به ابرو

روش های شکل دهی به ابروها

روش های شکل دهی به ابروها

   برای شکل دادن به ابروها بهتر است به یک فرد متخصص در این زمینه مراجعه کنید و هر دو هفته یا نهایتا هر ماه یک بار به او مراجعه کنید تا ابروهای شما را به بهترین شکل ممکن درست کند. بهتر است فردی که برای این کار انتخاب می کنید دارای مهارت کافی برای تشخیص دادن مدل ابرو مناسب برای حالت چهره شما باشد تا با استفاده از مهارت این شخص، بهترین مدل ابرو را داشته باشید. معمولا در آرایشگاه ها یک نفر کار ابرو را به صورت تخصصی انجام می دهد. 
- برای مرتب کردن ابروها عجله نکنید!
   بهتر است مرتب کردن ابروها را هر هفته یک بار انجام دهید و به محض رشد کردن یک تار ابرو آن ا به زور از زیر پوست خارج نکنید! بنابراین یک هفته صبر کرده و بعد برای مرتب کردن ابرو در زیر نور طبیعی قرار بگیرید. نور طبیعی بهترین نور برای مشخص شدن موهای اضافه در زیر ابروها است و می توانید خیلی راحت این تارهای مو اضافه در اطراف ابرو را به وسیله موچین بردارید. بهتر است خط اصلی ابرو را دنبال کنید و شکل کلی ابروها را تغییر ندهید و این کار را فقط به فرد متخصص در آرایشگاه بسپارید. شما اجازه دارید فقط موهای اضافه را بردارید.
- برای آرایش ابرو از محصولات پودری استفاده کنید. 
   اگر دوست دارید شکل و ظاهر ابروها خیلی طبیعی به نظر برسد بهتر است از محصولات پودری برای آرایش ابروها استفاده کنید. محصولات پودری ظاهر خیلی طبیعی و زیبایی برای ابرها ایجاد می کنند و برخلاف مداد ابرو شکل ابروها را مصنوعی نخواهند کرد.
- از مداد ابرو برای پرکردن قسمتهای خالی ابرو استفاده کنید.
   اگر در داخل و یا اطراف ابروها قسمت های خالی وجود دارد بهتر است با استفاده از مداد ابرو و کشیدن خط های مثل تار مو این قسمت های خالی را پر کنید. مداد ابرو برای این نقاط نتیجه بهتری نسبت به پودرها دارد و شکل ابرو را کامل تر خواهد کرد. بهتر است یک مداد نرم و همرنگ با ابروها را انتخاب کنید و خیلی ملایم روی ابرو و قسمت های خالی ابرو بکشید
- محصولات آرایشی با رنگ های روشن تر از رنگ ابرو را انتخاب کنید.
   برای اینکه زیبایی طبیعی ابروها حفظ شود لازم است محصولاتی را انتخاب کنید که حداقل یک درجه از رنگ طبیعی ابروها روشن تر باشند. با این کار یک سایه طبیعی به ابروها اضافه شده و حالت طبیعی رنگ ابرو نیز حفظ خواهد شد.

روش های شکل دهی به ابروهاReviewed by آرایشگاه on Nov 9Rating: 3.0روش های شکل دهی به ابروهابرای شکل دهی به ابروها باید به متخصص این زمینه در آرایشگاه مراجعه کنید تا همیشه شکل و فرم ابروهای شما زیبا و شیک باشد. در این مقاله روش های شکل دهی به ابروها را به شما آموزش می دهیم.

برای شکل دهی به ابروها باید به متخصص این زمینه در آرایشگاه مراجعه کنید تا همیشه شکل و فرم ابروهای شما زیبا و شیک باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *