لکه های پوستی
درمان لکه های قهوه ای پوست
آذر ۲۹, ۱۳۹۷
ماسک آناناس
ماسک آناناس برای چروک زیر چشم
آذر ۲۹, ۱۳۹۷

صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشی

هزینه لوازم آرایشی

صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشی

صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشی

   همیشه برای داشتن آرایشی زیبا و جذاب نیاز نیست گران ترین محصولات آرایشی را تهیه کنید. خریدن لوازم لوکس و گران قیمت آرایشی هیچ کدام از نواقص صورت را بر طرف نمی کند بلکه نحوه استفاده از لوازم و ترفند های آرایشی است که می تواند چهره ای جذاب و زیبا برای شما به ارمغان آورد. گاهی اوقات استفاده از لوازم آرایشی ارزان و حتی طبیعی و دست ساز در منزل بسیار مؤثر تر از لوازم آرایش لوکس و گران قیمت است. در ادامه مطلب نحوه صرفه جوی در خرید لوازم آرایشی و چند ترفند آرایشی کاربردی را به شما آموزش می دهیم. 
محصولات زیبایی چند منظوره
   کرم های ژل مانند مخصوص پوست را تهیه کنید. این کرم ها شبیه وازلین هستند و بعنوان برق لب، مرطوب کننده لب، مرطوب کننده زیر چشم، مرطوب کننده دست و پا و پاک کننده آرایش مورد استفاده قرار می گیرند. 
   از روغن زیتون استفاده کنید. روغن زیتون کاربردهای زیادی در زیبایی دارد: یک قاشق غذا خوری از روغن زیتون را  بر روی پوست سر خود بمالید و با یک حوله موهای خود را بپوشانید و پس از بیست دقیقه موهای خود را بشویید. برای داشتن پوست ابریشمی، برخی افراد این روغن را در حمام استفاده می کنند. برای تبدیل روغن زیتون به یک لایه بردار، فقط مقداری شکر به آن اضافه کنید.
کاندیشنرها دو منظوره هستند. کرم اصلاح خود را با کاندیشنر مو جایگزین کنید و برای اصلاح صورت از آن استفاده کنید. 
هزینه آرایش 
در مصرف ریمل صرفه جویی کنید. یک بار ریمل گران قیمت بخرید و پس از آن براش ریمل را شسته و از آن برای آرایش استفاده کنید. تفاوت اصلی انواع ریمل ها در برس آن است نه در نوع آرایشی که به مژه ها یا ابروها می دهند. یک ریمل ارزان قیمت جدید بخرید و با استفاده از براش ریمل قبلی مژه های خود را از هم جدا کرده و آرایش کنید. 
برای برجسته کردن لب های خود می توانید پودر دارچین را با مقداری کرم ژله ای مانند وازلین مخلوط کرده و روی لب های خود بزنید.
از کوپون های آرایشی که معمولا در مجلات و تبلیغات آرایشی میبینید، استفاده کنید و کوپون ها را از این مجلات جدا کنید و هنگام خرید محصولات آرایشی از آن ها استفاده کنید. 
از تسترهای آرایشی و نمونه های محصولات آرایشی استفاده کنید این تسترها حداقل به مدت ده روز قابل استفاده هستند. 
تمام محصولات آرایش را نیز ارزان نخریدو خانم ها نمی توانند تنها از لوازم آرایشی ارزان قیمت استفاده کنند. حداقل یک یا دو قلم لوازم آرایشی گران قیمت و مناسب بخرید. 

صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشیReviewed by آرایشگاه on Dec 20Rating: 2.5صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشیبرای خرید لوازم آرایشی نیازی نیست حتما هزینه زیادی انجام دهید و می توانید با چند ترفند ساده لوازم آرایشی خود را بیشتر استفاده کنید. در این مقاله نحوه صرفه جویی در مصرف لوازم آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

برای خرید لوازم آرایشی نیازی نیست حتما هزینه زیادی انجام دهید و می توانید با چند ترفند ساده لوازم آرایشی خود را بیشتر استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *