ماسک ژاپنی
ماسک ژاپنی برای پوست صورت
تیر ۱۳, ۱۳۹۷
چسب دکلره
چسب دکلره چیست؟
تیر ۱۳, ۱۳۹۷

علت نارنجی شدن رنگ موها

نارنجی شدن مو

علت نارنجی شدن رنگ موها

علت نارنجی شدن رنگ موها

   نارنجی شدن رنگ مو یکی از اتفاقاتی است که حین دکلره کردن موها ممکن است اتفاق بیفتد. این مشکل بیشتر زمانی اتفاق می افتد که رنگ موها در حال محو و کم رنگ شدن است. رنگ مو ترکیبی از مولکول های مختلف بوده و زمانی که این مولکول ها برای رنگ کردن مو متعادل می شوند رنگی زیبا و درخشان را برای موها ایجاد می کنند. به تدریج و با گذشت زمان تعادل مولکول های تشکیل دهنده رنگ مو نیز کاهش یافته و در نتیجه بعد از گذشت چند وقت از رنگ کردن مو، رنگ مو کم کم نارنجی خواهد شد. از مهمترین عوامل اصلی و تاثیر گذار بر رنگ مو که باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود:
- شامپو حاوی سولفات
- نور خورشید

- آب کلردار
- لایه های متعدد رنگ مو
- نوع رنگ مورد استفاده
   به طور کلی موهایی که به طور طبیعی دارای رنگ تیره هستند بعد از رنگ شدن بیشتر دچار نارنجی شدن قرار می گیرند. هر چه موها تیره تر باشد و برای رنگ کردن مو، موها را به رنگ پایه برسانید (دکلره کردن) بعد از گذشت چند ماه رنگ موها حالت زرد، نارنجی، برنجی و تناژهای این چنینی پیدا می کند. نارنجی شدن رنگ مو بیشتر برای موهای مشکی و قهوه ای تیره هنگام دکلره کردن اتفاق می افتد. زیرا رنگدانه های تیره خیلی دیرتر از مو پاک می شوند. به همین دلیل افرادی که موهای تیره دارند برای به پایه رساندن موها خود باید چند بار موها را دکلره کنند. 

علت نارنجی شدن رنگ موهاReviewed by آرایشگاه on Jul 4Rating: 3.0علت نارنجی شدن رنگ موهانارنجی شدن رنگ مو یکی از مشکلات دکلره کردن موهای تیره است که بر اثر خروج رنگدانه های تیره از مو اتفاق می افتد و عوامل بسیاری در ایجاد آن تأثیرگذار هستند. در این مقاله علت نارنجی شدن رنگ موها را بررسی می کنیم.

نارنجی شدن رنگ مو یکی از مشکلات دکلره کردن موهای تیره است که بر اثر خروج رنگدانه های تیره از مو اتفاق می افتد و عوامل بسیاری در ایجاد آن تأثیرگذار هستند.

1 دیدگاه

  1. غزل گفت:

    چطور میشه رنگ نارنجی مو هارو از بین ببریم؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *