آموزش آرایش پوست
آموزش پنکک زدن و آرایش حرفه ای پوست
تیر ۲, ۱۳۹۸
تفاوت فیس براش برقی و دستی
تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۲)
تیر ۲, ۱۳۹۸

فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۲)

فواید تخم مرغ برای زیبایی

فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۲)

فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۲)

   تخم مرغ یک غذای عالی و مغذی برای بدن و پوست و مو است. استفاده از تخم مرغ موجب درخشان شدن و تقویت ریشه های مو می شود. بسیاری از شامپوها و حتی ماسک های ترمیم کننده مو در فرمولاسیون خود مقدار قابل توجهی تخم مرغ دارند تا تأثیر بیشتری بر روی موها داشته باشند. تخم مرغ را حتی می توان به تنهایی بعنوان ماسک مو نیز استفاده نمود. به علاوه بسیاری از کرم ها و ترمیم کننده ای پوست نیز در فرمولاسیون خود از تخم مرغ بهره می گیرند. زیرا موجب تقویت و تغذیه رسانی پوست صورت و بدن خواهد شد.
   تخم مرغ نه تنها یک منبع مقرون به صرفه از پروتئین با کیفیت بالا می باشد، بلکه دارای 9 آمینو اسید ضروری و 18 نوع ویتامین و مواد معدنی از جمله ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، روی، فسفر، ریبوفلاوین، سلنیوم و ... است.  علاوه بر اینکه می توانید از تخم مرغ به عنوان یک وعده صبحانه کامل و مغذی استفاده کنید، می توانید آن را به روند مراقبت از پوست و موهای خود نیز اضافه کنید و از فواید شگفت انگیز تخم مرغ برای حفظ سلامت و زیبایی موهای خود نیز بهره مند شوید.
فواید تخم مرغ برای زیبایی و سلامت موها
- از بین بردن حالت وزی موها و نرم کننده مو
   زرده تخم مرغ سرشار از چربی و پروتئین هایی است که کمک می کنند تا حالت وزی موها از بین رفته و نرمی خوبی را هم برای موها ایجاد می کند. 1 تا 2 تخم مرغ را متناسب با اندازه و حجم موهای خود درون ظرف مناسبی ریخته و زرده و سفیده تخم مرغ را مخلوط کنید. یک تا دو قاشق روغن زیتون به تخم مرغ ها اضافه کنید. این ترکیب را به طور کامل روی موها قرار داده و به مدت 30 دقیقه صبر کنید. سپس موها را با شامپو ملایم شستشو دهید. از این ماسک مو می توان هفته ای یک بار استفاده کرد.
- ترمیم موهای آسیب دیده
   آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن مو، شنا در آب کلر دار و ... همگی موجب آسیب رساندن به موها شده و باعث خشک شدن و آسیب دیدگی شدید موها خواهند شد. برای حفظ سلامت موها و ترمیم آسیب دیدگی آن ها می توان از ماسک تخم مرغ استفاده کرد. بیوتین موجود در تخم مرغ تاثیر بسیار خوبی در رشد موهای سالم داره. علاوه بر این، مواد مغذی، پروتئین، مواد معدنی و اسیدهای چرب موجود در تخم مرغ هم می توانند تا حد زیادی تارهای مو را تغذیه کنند.
   1 موز رسیده، 1 تخم مرغ و 2 قاشق شیر را به خوبی با هم مخلوط کرده و سپس 2 قاشق عسل و 2 قاشق روغن زیتون نیز به ترکیب فوق اضافه کنید. این ماسک را روی مو و پوست سر قرار دهید. موها را با یک کلاه پلاستیکی پوشش داده و 1 ساعت صبر کنید و سپس موها را با یک شامپو ملایم بشویید. از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید.

فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jun 23Rating: 3.0فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۲)تخم مرغ یکی از بهترین و مغذی ترین مواد برای تهیه ماسک های خانگی برای پوست و مو است که موجب تقویت پوست و موها خواهد شد. در این مقاله فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو را بررسی می کنیم.

تخم مرغ یکی از بهترین و مغذی ترین مواد برای تهیه ماسک های خانگی برای پوست و مو است که موجب تقویت پوست و موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *