مزایای کرم ضد آفتاب
فواید استفاده از کرم ضد آفتاب (قسمت ۱)
خرداد ۴, ۱۳۹۸
بهترین آرایش و روزه داری
آرایش و روزه داری
خرداد ۵, ۱۳۹۸

فواید ریمل ابرو

ریمل ابرو

فواید ریمل ابرو

فواید ریمل ابرو

   ریمل ابرو یکی از محصولات آرایشی برای آرایش ابروها است که جاهای خالی ابرو را پر می کند. ریمل ابرو در رنگ های مختلفی وجود دارد که شما می توانید متناسب با رنگ ابروی خود از آن استفاده کنید. به علاوه استفاده از ریمل ابرو، موجب خوش رنگ تر شدن و بولد شدن ابروهای شما می شود که چهره شما را شاداب تر و جوان تر نیز نشان می دهد.
مزایا و کاربردهای ریمل ابرو
- اضافه کردن رنگ دلخواه به ابروها
   ریمل ابرو معمولا در رنگ ها و سایه های رنگی مختلفی تولید و ارائه می شود که هر خانمی می تواند با توجه به رنگ ابروها و رنگ موها، شید متناسبی از آن را برای خود انتخاب و تهیه نماید. شما می توانید با استفاده از ریمل ابرو، رنگ ابروهای خود را بولدتر، گرم تر، تیره تر یا روشن تر کنید.
- حالت دادن به ابروها
   ابروها به صورت طبیعی، حالت نامرتب و به هم ریخته ای در طول روز به خود میگیرند که استفاده از ریمل ابرو موجب می شود مرتب تر، شانه شده و کاملا زیبا به نظر برسند. ضمن اینکه بسیاری از خانوم ها با حالت طبیعی رویش تارهای ابروهای خود مشکل دارند که می توانند با ریمل ابرو، آن ها را منظم تر و شکیل تر کنند.
- پر کردن جاهای خالی ابرو
   شاید بزرگ ترین مزیت استفاده از ریمل ابرو پر کردن جاهای خالی ابرو باشد! پر کردن بخش های خالی ابروها را اگر با مداد ابرو پر کنید، اصلا طبیعی به نظر نخواهد رسید، اما با استفاده از ریمل ابرو (چه حاوی ژل حجم دهنده و چه حاوی میکرو فیبر)، می توانید به شکل تارهای طبیعی، جاهای خالی ابرو را پر کنید.

روش استفاده از ریمل ابرو

   استفاده از ریمل ابرو ، کار بسیار ساده ای است تنها باید دقت کنید که براش ریمل را روی پوست اطراف ابروها نکشید، درست مثل ریمل مژه! برای استفاده از ریمل ابرو، 2 روش را می توان استفاده کرد:
1. روش شانه زدن ابروها
   در این روش، مانند حالت شانه زدن به ابروها، براش ریمل را از ابتدای تار ابروها تا انتهای ابرو می کشید و در جهت طبیعی رویش تارهای ابرو، آن ها را شانه می زنید که به راحتی مرتب و رنگ شده می شوند.
2. روش شانه زدن در جهت مخالف
   روش دیگری هم که وجود دارد براش ریمل را از انتهای تار ابرو به سمت انتهای ابرو در جهت عکس رویش تارهای ابرو می کشید! این کار برای این است که از مزایای ریمل ابرو به نحو احسن بهره ببرید و ابروهای شما کاملا رنگی، بولد و آرایش کرده شوند. در انتها هم باید ابروها را کاملا به روش طبیعی ریمل بزنید تا طبیعی و زیبا به نظر برسند.
نکته:
   برای اینکه ابروها خیلی ضخیم و پرپشت شوند، دو مرتبه به آن ها ریمل ابرو بزنید و بین 2 مرتبه، 30 ثانیه تا یک دقیقه فاصله دهید تا مایع ریمل ابرو، کمی روی ابروها خشک شود، سپس سری دوم را بزنید. قبل از زدن ریمل به ابروها، براش ریمل را روی یک دستمال کاغذی به آرامی بکشید تا مایع اضافی آن گرفته شود و روی ابروها، گلوله گلوله نشود.

فواید ریمل ابروReviewed by آرایشگاه on May 25Rating: 3.0فواید ریمل ابروریمل ابرو یکی از محصولات آرایش ابرو است که حالتی طبیعی و زیبا به ابروهای شما می بخشد و دارای رنگبندی متنوع است. در این مقاله فواید ریمل ابرو را بررسی می کنیم.

ریمل ابرو یکی از محصولات آرایش ابرو است که حالتی طبیعی و زیبا به ابروهای شما می بخشد و دارای رنگبندی متنوع است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *