ماسک
پوست روشن با ماسک توت فرنگی
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱
پوست
رفع آکنه و جوش با روغن کنجد
خرداد ۴, ۱۴۰۱

فواید سشوار برس دار

سشوار چرخشی

فواید سشوار برس دار

فواید سشوار برس دار

   سشوار چرخشی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین ابزارهای حالت دهنده مو است که باید در هر آرایشگاه و خانه ای باشد. خرید سشوار برس دار به عنوان آخرین ابزار پیشرفته حالت ‌دادن به مو، به تمامی افرادی توصیه می ‌شود که به آراستگی اهمیت می ‌دهند. همان‌ طور که از نام این محصول پیداست در‌ واقع با یک سشوار طرف هستیم که برس گِردی دارد و با دمیدن هوای گرم از داخل منافذ برس به تارهای مو، آن‌ها را خشک و حالت‌ پذیر می ‌کند. خرید سشوار برس دار به عنوان ابزاری برای خشک‌ کردن موها توصیه نمی ‌شود، زیرا این سشوارها توان لازم برای خشک‌ کردن کامل موهای خیس را ندارند.
   به این ترتیب برای استفاده از این سشوارها بهتر است ابتدا موهای خود را با سشوارهای معمولی که قدرت بیشتری دارند تا میزان ۸۰ درصد خشک کرده و سپس برای حالت‌‌ دادن و خشک ‌‌شدن نهایی مو از سشوارهای برس‌دار کمک بگیرید. برخلاف باور عموم، این سشوارها موهای مجعد و فردار را صاف نمی‌ کنند و بیشتر برای صاف ‌کردن مو و یا حالت ‌دادن به موهای صاف کاربرد دارند. استفاده از این سشوارها نیاز به تمرین دارد اما این کار ارزشش را دارد و زمانی که تسلط کافی به استفاده از سشوارهای برس‌دار پیدا کنید، به راحتی و در کمترین زمان موها را به بهترین نحو، حالت خواهید داد. سشوارهای برس‌دار برای بازگرداندن حالت مو پس از شستشو نیز گزینه خوبی است.

  1. سشوارهای برس‌ دار بر خلاف اتوی مو، به موهای شما حجم چشم گیری می ‌دهند و برس سشوار را به راحتی می ‌‌توانید به ریشه مو نزدیک کنید، این کار موجب می ‌شود موها به صورت طبیعی حجم پیدا کند. همچنین استفاده از این سشوارها نسبت به اتوی مو،‌ آسیب کمتری به مو وارد می ‌کند.
  2. بانوانی که در مناطقی با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنند با کمک‌گرفتن از سشوارهای برس‌دار، می‌توانند با سرعت بیشتری موهای خود را خشک کنند. از طرف دیگر این سشوارها برای از بین ‌بردن وز و برآشفتگی مو نیز گزینه خوبی به نظر می‌ رسند.
  3. سشوارهای برس‌ دار قسمت انتهای مو را به خوبی حالت می ‌دهند تا از این طریق، پایین مو حالتی زیبا و کلاسیک پیدا کند. استفاده از سشوار برس ‌دار برای کسانی که موهای خود را در بازه ‌های زمانی کوتاه ‌مدت می‌ شویند نیز گزینه خوبی است.
  4. سشوار برس‌دار سرعت بیشتری به حالت ‌دادن مو می ‌دهد و قبل از مهمانی ‌ها به راحتی می ‌توانید با این سشوارها حالت دلخواه را در کمترین زمان به موها بدهید.
  5. تعامل و حمل سشوار برس‌دار نسبت به سشوار معمولی راحت ‌تر است و در نتیجه با آزادی عمل بیشتری می ‌توانید با این سشوارها موهای خود را حالت دهید. زیرا استفاده همزمان از سشوار معمولی و برس مو، کار دشواری است.
  6. سشوارهای برس ‌دار گزینه بسیاری خوبی برای حالت ‌دادن و خشک ‌کردن مو در مسافرت به نظر می‌ رسند. به این ترتیب به جای اینکه یک سشوار و چندین برس را در مسافرت همراه خود ببرید کافی است یک سشوار برس ‌دار جمع ‌و جور خریداری و به چمدان مسافرت خود اضافه کنید.
فواید سشوار برس دارReviewed by آرایشگاه on May 23Rating: 2.5فواید سشوار برس دارسشوار برس دار یکی از انواع سشوارهای مناسب برای حالت دادن به موها است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد است. در این مقاله فواید سشوار برس دار را بررسی می کنیم.

سشوار برس دار یکی از انواع سشوارهای مناسب برای حالت دادن به موها است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد است.

دیدگاه ها بسته شده است