کاربرد میسلار واتر
فواید میسلار واتر
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷
محصولات آرایشی کلارینس
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

لایه بردار مناسب برای عروس

آموزش تهیه انواع لایه بردار خانگی

لایه بردار مناسب برای عروس

لایه بردار مناسب برای عروس

   محصولات زیبایی بسیاری برای لایه‌ برداری و پاک‌ سازی پوست صورت تولید شده است که این محصولات حاوی مواد پلاستیکی، عطر، گلیسیرین و پارابن و دیگر مواد نگهدارنده هستند و ضرر استفاده از آنها بیشتر از سودشان است. در صورتی‌ که به راحتی و با استفاده از مواد طبیعی می‌ توانید پوست خود را لایه برداری کنید. عروس خانم‌ ها با استفاده از این اسکراپی های طبیعی می توانند پوستی تمیز و درخشان داشته باشند.
1. اسکراب شکر و کاکائو
   شکر ماده اصلی تشکیل‌دهنده‌ اسکراب‌ های طبیعی و خانگی است. این ماده دارای اثر ساینده است و ماساژ دادن آن بر روی پوست صورت می‌ تواند به راحتی موجب جدا شدن تمام سلول‌ های مرده از سطح پوست شده  و لایه‌ برداری خوبی از پوست داشته باشد. برای درست کردن این اسکراب به مواد زیر نیاز داریم:
یک چهارم فنجان شکر قهوه ای
یک هشتم فنجان روغن زیتون
یک قاشق غذا خوری پودر کاکائو
یک چهارم قاشق غذا خوری پودر وانیل
تمام مواد را در یک کاسه کوچک مخلوط کرده و به مدت دو دقیقه روی پوست تمیز ماساژ دهید. سپس اجازه دهید به مدت ده دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم پوست خود را بشویید.
2. اسکراب شکر
   برای درست کردن این اسکراب تنها کافیست یک قاشق غذا خوری شکر با دانه‌ های ریز را با دو قطره آب یا گلاب مخلوط کنید تا کمی حالت منسجم پیدا کند. در صورت تمایل می‌ توانید دو قطره اسانس یا عصاره پرتقال، لیمو یا اسطوخودوس نیز به این مخلوط اضافه کنید. این اسکراب را به آرامی با نوک انگشت روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید. سعی کنید ماساژ زیادی در اطراف چشم نداشته باشید. سپس با آب سرد شسته و با حوله خشک کنید. در آخر اگر پوست شما خشک است کمی مرطوب کننده به پوست بزنید.
3. اسکراب لیمو و شکر
   برای درست کردن این اسکراب طبیعی و خانگی به مواد زیر نیاز داریم:
نصف یک لیموترش تازه
نصف یک فنجان شکر دانه ریز
یک قاشق غذا خوری روغن زیتون
یک قاشق غذا خوری عسل
   تمام موارد فوق را با یکدیگر مخلوط کنید. این دستور اسکراب با وجود سادگی هم رطوبت لازم را برای پوست تأمین می کند و هم به کمک آب‌ لیمو ترش تازه، رنگ پوست را روشن می سازد.
3. اسکراب شکر و روغن نارگیل
   این اسکراب تنها از دو جز که شامل یک قاشق روغن نارگیل و دو قاشق شکر است، تهیه می شود. مخلوط روغن نارگیل و شکر را حدود 60 ثانیه روی پوست صورت و گردن ماساژ داده و سپس با آب گرم شست و شو دهید. این لایه‌ بردار برای زمانی که وقت زیادی ندارید بسیار مناسب است. می‌ توانید نسبت ترکیب را بیشتر کنید و حدود سه ماه از این مخلوط نگهداری کنید. اگر در آب‌ و هوایی گرم زندگی می‌ کنید، می‌ توانید مخلوط را در یخچال قرار دهید. دمای ذوب روغن نارگیل بسیار پایین است.
4. اسکراب عسل و جو دوسر
   یک چهارم فنجان جو دوسر نپخته را بایک قاشق عسل و یک قاشق فنجان روغن زیتون را درون مخلوط کن ریخته تا حالت منسجم و یکدستی برای آن ها ایجاد شود. این اسکراب بسیار ساده و مناسب پوست‌ های خشک است و علاوه‌ بر لایه‌ برداری از پوست، به دلیل وجود عسل و روغن زیتون در ساختار خود رطوبت لازم را برای پوست تامین می‌ کند.

لایه بردار مناسب برای عروسReviewed by آرایشگاه on Sep 15Rating: 3.0لایه بردار مناسب برای عروسبرای لایه برداری و اسکراب پوست عروس محصولات زیادی وجود دارد اما توصیه ما این است که از لایه بردارهای طبیعی و خانگی استفاده کنید. در این مقاله لایه بردار مناسب و گیاهی برای عروس را به شما آموزش می دهیم.

برای لایه برداری و اسکراب پوست عروس محصولات زیادی وجود دارد اما توصیه ما این است که از لایه بردارهای طبیعی و خانگی استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *