پرایمر آرایشی
بهترین مارک پرایمر (قسمت۱)
فروردین ۸, ۱۳۹۸
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست صورت و گردن
فروردین ۹, ۱۳۹۸

لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوه

اسکراب قهوه و روغن زیتون

لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوه

لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوه

   بسیاری از خانم ها برای جوانسازی و صاف کردن پوست صورت خود باید به صورت مرتب پوست خود را لایه برداری کنند. لایه برداری موجب جوانسازی و رفع چین وچروک پوست شده و منافذ باز پوست را از آلودگی ها و مواد آرایشی تخلیه کردن و این منافذ را کوچکتر می کند. برای لایه برداری پوست صورت محصولات مختلفی در بازار وجود دارد اما توصیه ما استفاده از انواع لایه بردارها و اسکراب های خانگی است. شما در منزل می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس انواع اسکراب های خانگی را تهیه کنید. در این مقاله لایه برداری پوست صورت به کمک روغن زیتون و قهوه را به شما آموزش می دهیم.
   برای تهیه این اسکراب خانگی یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک قاشق چای خوری قهوه مخلوط کنید. این اسکراب جوان کننده دارای کافئین است که پوست شما را سفت، روشن و صاف می کند. این اسکراب برای خانم هایی که تمایل دارند چهره ای با نشاط و روشن داشته باشند بسیار مناسب است. اگر هم در منزل روغن زیتون ندارید می توانید از روغن نارگیل و یا کره استفاده کنید. اگر می خواهید این اسکراب را به یک ماسک مقوی برای صورت تبدیل کنید به این ترکیب مقداری عسل اضافه کنید. 
   برای استفاده از این اسکراب خانگی ابتدا پوست صورت خود را شسته و اطمینان حاصل کنید که مواد آرایشی و آلودگی های روی آن تمیز شده است. سپس پوست خود را تا حدی که مرطوب بماند خشک کنید تا پوست آماده استفاده از اسکراب باشد. با استفاده از انگشتان دست خود این اسکراب خانگی را با حرکات دورانی روی پوست ماساژ دهید به ویژه مناطقی از پوست که خشک و چین و چروک بیشتری دارند. پس از چند دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید و با حوله صورت خود را خشک کنید. سپس از مرطوب کننده استفاده کنید. زیرا قهوه موجود در این لایه بردار می تواند مقداری پوست را خشک کند. بنابراین با کرم مرطوب کننده پوست خود را مرطوب کرده و لایه برداری صورت خود را به پایان برسانید. 

لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوهReviewed by آرایشگاه on Mar 28Rating: 2.5لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوهبرای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از روغن زیتون و قهوه استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود. در این مقاله نحوه تهیه لایه بردار پوست با روغن زیتون و قهوه را به شما آموزش می دهیم.

برای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از روغن زیتون و قهوه استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *