رژلب ساتن لب
ساتن لب
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷
رنگ رژلب
رنگ رژلب سال
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷

لوازم آرایش چشم (قسمت۳)

لوازم آرایشی برای چشم

لوازم آرایش چشم (قسمت۳)

لوازم آرایش چشم (قسمت۳)

ریمل چشم

ریمل برای آرایش چشم و فر دادن مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول آرایشی با تکمیل رنگ چشم و سایه چشم ظاهری برازنده به فرد می دهد. برای آرایش چشم انواع ریمل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. 

- فرمژه

اگر تمایل دارید به جای استفاده از مژه مصنوعی، مژه های خود را حالت دهید توصیه می کنیم از فرمژه استفاده کنید. فرمژه دارای دو نوع فشاری و حرارتی است که در ادامه نکات استفاده از این فرمژه را به شما اموزش می دهیم:
1) برای استفاده از فرمژه های فشاری باید فرمژه را در نزدیک ترین نقطه به پلک قرار داده به طوری که پوست را نگیرد. سپس اهرم را فشار داده و کمی رو به بالا خم کنید و پس از حدود 10 ثانیه از پلک جدا نمایید. اگر مژه ها به خوبی حالت گرفت دیگر نیازی به تکرار نیست.
2) در فرمژه های حرارتی با استفاده از شانه های فرمژه, مژه ها را رو به بالا حالت می دهند که گرما باعث حالت دادن به مژه ها و فر خوردن آن ها می شود. البته این نوع فرمژه نباید برای زمان زیادی روی مژه ها باقی بماند چون موجب سوختن آن ها می شود. نزدیک کردن بیش از حد فرمژه حرارتی به پلک موجب سوختن پلک خواهد شد پس فاصله مناسب را هنگام استفاده از آن رعایت کرده و زمان زیادی آن را بر روی مژه قرار ندهید. 

لوازم آرایش چشم (قسمت۳)Reviewed by سه رخ on Apr 24Rating: 3.0لوازم آرایش چشم (قسمت۳)برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع ریمل و فرمژه وجود دارد که موجب بلندتر شدن مزه ها و درشت تر نشان دادن چشم ها می شوند. در این مقاله لوازم آرایش چشم را به شما معرفی می کنیم.

برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع ریمل و فرمژه وجود دارد که موجب بلندتر شدن مزه ها و درشت تر نشان دادن چشم ها می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *