راه های مراقبت از مو
بهترین روش شامپو کردن مو (۲)
مرداد ۲, ۱۳۹۷
مزایای افترشیو
دلایل استفاده از افترشیو
مرداد ۳, ۱۳۹۷

لوازم آرایش ضروری خانمها

لوازم آرایش ضروری

لوازم آرایش ضروری خانمها

لوازم آرایش ضروری خانمها

 تعدادی لوازم آرایشی هستند که وجود آن ها در كيف لوازم آرایشی در هر شرايطي ضروری است. در این مطلب این وسایل را به شما معرفی می کنیم.
يك پرايمر هيجان‌ انگيز
   زير‌سازهاي آرايشي يا پرایمر يكي از وسايل ضروري كيف لوازم آرایش است. بسیاری از خانم ها از معجزات پرايمر غافل هستند و نمی دانند همين كرم‌ هاي ساده و سبك چقدر ماندگاری آرايش را افزایش داده و پوست را شفاف نشان می دهند. 
پوشاندن همه‌ عيب‌ ها
   «بيس» يا Base آرايشي شبيه كانسيلر عمل می کند با اين تفاوت كه معمولا كانسيلر را براي چشم استفاده می کنند اما بيس آرايش می تواند تمام پوست صورت را پوشش دهد، خط‌ هاي گونه را پر رنگ کند، بالاي ابروها رو برق انداخته و خلاصه يک پوست بي عيب و نقص برای شما ایجاد کند. 
کانسیلر دور چشم روشن
   سومين وسيله‌ آرايشي كه وجود آن داخل کیف لوازم آرایش لازم است كانسيلر چشم است! چون اگر خيلي خوب هم آرايش کنید و دور چشم شما روشن نباشد عملا انگار کاری انجام نداده اید! كانسيلر رو به گونه ای انتخاب کنید كه رنگ دانه‌ های سبك و روشن داشته باشد.
ريمل تا هميشه!
   داشتن يک ريمل سبك، حجم دهنده و بلند كننده‌ مژه‌ ها بسیار ضروری است. 
كانسيلر مات كننده
   كانسيلرهاي مات كننده برای پوشاندن جوش‌ هاي نا‌خوانده و لكه‌ ها مناسب هستند. 
ليپ بالم رنگي
   ليپ بالم يا مرطوب كننده‌ لب را هيچ وقت فراموش نکنید چون نداشتن اين وسيله به معني خشك شدن لب‌ ها است و باور كنيد رژ لب روي هيچ لب خشك و ترك خورده‌ اي قشنگ نیست. به همین دلیل حتما يک مرطوب كننده‌ لب داشته باشید البته نه بي‌ رنگ، مرطوب كننده‌ اي كه ته‌ مايه‌ هاي رنگي داشته باشد و زير ساز خوبي براي رژ لب باشد.

ژل‌ كاري ابروها
   علاوه بر ريمل ابرو كه مدتی است در بین خانم ها و آرایشگران در آرایشگاه مد شده است محصول آرایشی دیگری به نام ژل ابرو وجود دارد كه بي‌ رنگ و سبك است و می تواند به ابروها حالت شيكي بدهد و آن‌ ها را خوش حالت و رو به بالا نگه دارد. 
آرايش بي‌ درد سر با مداد چشم دو سر
   يک مداد دو سر داخل کیف لوازم آرایش خود داشته باشيد كه يه طرف آن تيره‌ باشد و يک طرفش روشن. طرف روشن را گوشه‌ داخلي چشم بکشید و از بخش تيره براي آرايش كردن دور چشم كمك بگیرید. 
گوش پاك‌ كن!
   براي زمان هایی كه آرايش چشم خراب می شود می توانید با خیال راحت گوش پاک کن را استفاده کنید، آن را به كرم مرطوب كننده زده و بخش‌هاي خراب شده را به خوبي پاك كنيد.
گونه‌هاي سرخ و تازه
   رژ گونه‌ي پودري را كنار گذاشته و مدل‌ هاي كرمي آن را تهيه كنيد. اين مدل‌ها زود پاك نمي‌ شوند و موجب مي‌شوند گونه ها سرخ و جذاب به نظر برسند.
پودري براي صورت
   براي فيكس كردن و روشن كردن پوست صورت کافی است يك پودر صورت يا فيكساتور تهيه کرده و بعد از اتمام آرايش آن را به پوست خود بزنید.
برنز كردن با برنزر
   براي فرم دادن به گونه‌ ها و برجسته كردن آن ها حتما يک برنزر مات خوب بين لوازم آرایش خود داشته باشید.

لوازم آرایش ضروری خانمهاReviewed by آرایشگاه on Jul 25Rating: 3.0لوازم آرایش ضروری خانمهاخانم ها معمولا در کیف دستی خود کیفی تحت عنوان کیف لوازم آرایش دارند که د اخل آن یک سری از لوازم آرایشی ضروری را قرار می دهند. در این مقاله لوازم آرایش ضروری خانمها را به شما معرفی می کنیم.

خانم ها معمولا در کیف دستی خود کیفی تحت عنوان کیف لوازم آرایش دارند که د اخل آن یک سری از لوازم آرایشی ضروری را قرار می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *