محصولات آرایشی دختران جوان
لیست لوازم آرایشی دخترانه
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷
معرفی خط چشم مایع
خط چشم مایع
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷

لوازم آرایش چشم (قسمت۱)

محصولات آرایش چشم

لوازم آرایش چشم (قسمت۱)

لوازم آرایش چشم (قسمت1)

آرایش چشم یکی از جذاب ترین انواع آرایش است که موجب زیبایی دوچندان چهره شما خواهد شد. برای آرایش چشم لوازم آرایشی مختلفی وجود دارد که می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود. در این مطلب سعی داریم انواع لوازم آرایش چشم را به شما معرفی کنیم:

- خط چشم

خط چشم یکی از لوازم آرایش چشم است که با استفاده از یک قلم مخصوص می توان خط باریک و زیبا بر روی پلک ها کشید و به چشم ها حالت داد. خط چشم خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
خط چشم ژله‌ای
مواد آن مانند ژله بوده و بسیار زیبا است. این نوع خط چشم بیشتر روی پلک و برای آرایش حرفه‌ ای کاربرد دارد.
خط چشم مایع 
این خط چشم دارای دو جنس پلاستیک و معمولی می باشد که پاک کردن نوع پلاستیکی آن راحت‌ تر است، زیرا به راحتی با نوک انگشت برداشته خواهد شد، اما خط چشم معمولی یا مات دوام بیشتری نسبت به پلاستیکی دارد.
خط چشم جامد
این نوع خط چشم برای آرایش‌ های بادوام بسیار مناسب می باشد. این خط چشم شامل قلم‌ موی ظریف مخصوص خط چشم است که برای استفاده باید از قبل آن را مرطوب کنید. این نوع خط چشم رنگ های مختلفی دارد.
مداد چشم
مداد چشم یکی از لوازم آرایش چشم است که با استفاده از آن به راحتی می توان بر روی چشم ها خط چشم کشید اما دوام زیادی ندارد. مداد چشم دارای رنگبندی های متنوع است. 
خط چشم ماژیکی
این نوع خط چشم مانند ماژیک بوده و سریع خشک می‌ شود و استفاده از آن بسیار راحت است. این نوع خط چشم در رنگ‌های مختلف نیز تولید خواهد شد.

لوازم آرایش چشم (قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Apr 27Rating: 3.0لوازم آرایش چشم (قسمت1)برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع خط چشم وجود دارد که موجب حالت دادن به چشم های شما و جذاب تر کردن آن ها می شود. در این مقاله لوازم آرایش چشم را به شما معرفی می کنیم.

برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع خط چشم وجود دارد که موجب حالت دادن به چشم های شما و جذاب تر کردن آن ها می شود.

1 دیدگاه

  1. پونه گفت:

    مدل آرایش این خانم رو دوست داررررررم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *