اصلاح صورت خانم ها
اصلاح صورت خانمها با تیغ
آذر ۲۸, ۱۳۹۶
تبلیغ آرایشگاه
تبلیغات آرایشگاه رشت
آذر ۲۸, ۱۳۹۶

لیزر موهای زائد

لیزر موی بدن

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان جهت از بین بردن موها زائد بدن خود به دنبال روش هایی با ماندگاری بالا هستند. روش هایی که این موها را به مرور زمان کاملاً از بین برده و مانع از رشد مجدد آن ها شود. اپیلاسیون یک روشی عمومی برای رفع موهای زائد است اما رشد موها را به طور کامل قطع نمی کند. لیزر یکی از شیوه های پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. این روش یکی از روش های پرطرفدار است که طی چند جلسه نتیجه بالورنکردنی را برای افراد پر مو ایجاد می کند. در طی فرایند لیزر موهای زائد، اشعه لیزر به پوست برخورد می کند و به صورت مستقیم پوست و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این اشعه به صورت متمرکز، فولیکول مو را هدف قرار می دهد و ریشه مو را می‌ سوزاند. با این روند موها دیگر رشدی نخواهند داشت. در واقع این اشعه با سوزاندن ریشه مو و عوامل رشد مو، مانع از رشد مجدد آن ها خواهد شد. بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که لازم است اصلاح موی بدن انجام شود و یا حتی برخی اینگونه می پندارند که لیزر کل موها را از بین می برد به همین دلیل اصلاح موهای بدن خود را تا روز جلسه لیزر درمانی انجام نمی دهند. اما این تصور غلطی است. باید در نظر داشته باشید یک روز قبل از نوبت لیزر، موهای زائد را با تیغ اصلاح کنید. هرگز از یک ماه قبل، از مومک یا اپی‌لیدی برای اپیلاسیون بدن استفاده نکنید. زیرا لیزر قرار است ریشه موها را بسوزاند اما با وکس کردن، ریشه‌ای برای سوزاندن وجود نخواهد داشت! به همین دلیل قبل از لیزر و در طول جلسات درمانی با لیزر، فقط از تیغ برای اصلاح استفاده نمایید. 
   طبق تحقیقات انجام شده در چند سال اخیر، لیزر رفع موهای زائد، تاکنون خطری برای اندام‌ های داخلی بدن نداشته‌ است. اما حتما زمانی که تحت درمان با لیزر هستید، باید از عینک مخصوص استفاده کنید. پزشک مربوطه این عینک را در اختیار شما قرار خواهد داد. توصیه می کنیم به هیچ وجه در استفاده از این عینک ها سهل‌انگاری نفرمایید. لیزر موهای زاید، یک فرایند سه تا شش جلسه‌ ای می باشد  که با توجه به نوع پوست و نظر پزشک مربوطه، با فوصل زمانی مختلف انجام می‌شود. اما این اطمینان وجود دارد که از جلسه دوم به بعد، تغییرات واضحی را در کم شدن موهای زائد خود شاهد خواهید بود. حتما توجه داشته باشید حداقل چهار هفته قبل از نوبت لیزر، نباید آفتاب گرفت. هرگونه برنز کردن پوست و یا آفتاب سوختگی، می‌تواند موجب ایجاد لک یا سوختگی توسط دستگاه لیزر بر روی پوست گردد. به همین دلیل فصل پاییز و زمستان مناسب ترین فصل برای انجام لیزر بدن است.

لیزر موهای زائدReviewed by سه رخ on Dec 19Rating: 3.0لیزر موهای زائدلیزر موهای زائد یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد بدن است. در این مقاله شما را با این روش آشنا خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد بدن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *