طرح ناخن برای شب یلدا
مدل های ناخن شب یلدا
آبان ۲۵, ۱۳۹۶
ماسک پاییزی
پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییز
آبان ۲۶, ۱۳۹۶

لیفت آر اف (RF)

لیفت RF

لیفت آر اف

لیفت آر اف (RF)

   لیفت آرف یکی از شیوه های لیفتینگ صورت است که جهت جوانسازی پوست صورت از آن استفاده می شود که در واقع نوعی از امواج الکترومغناطیسی می باشند که نسبت به نور مرئی طول موج بیشتری داشته و خاصیت آن‌ ها تولید حرارت و گرما در لایه‌ های زیرین یا قسمت میانی پوست است. همه ما می دانیم که پوست از دو لایه اپیدرم که در قسمت خارجی و درم که لایه عمقی‌ تر است، تشکیل شده است. محل اثر RF در لایه درم پوست است و موجب متمرکز شدن انرژی در آن لایه خواهد شد، بر روی سلول‌ های کلاژن اثر گذاشته و آن‌ ها را وادار به بازسازی و تکثیر خواهد کرد.
   یکی از مهمترین 
تفاوت های RF با لیزر در این است که لیزر بیشتر در لایه‌ های سطحی‌ تر پوست جذب خواهد شد و اگر به لایه‌های عمقی نفوذ کند، بدون اثر به اپیدرم و آسیب آن امکان پذیر نخواهد بود. اما برخلاف لیزر امواج RF بدون هیچگونه آسیب رسانی به لایه اپیدرم در لایه‌ های عمقی متمرکز شده و تولید حرارت می‌کند. توسط همین حرارت چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست را از بین برده و فرآیند جوانسازی پوست را میسر می سازد. این شیوه از جوانسازی امروزه در کلینیک های زیبایی بیشتر از سایر روش ها مورد استفاده قرار گرفته زیرا کمترین عوارض را بر روی پوست دارد.

لیفت آر اف (RF)Reviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0لیفت آر اف (RF)لیفت آر ف یکی از شیوه های نوین جوانسازی پوست است که امروزه در کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشک با تجربه انجام می گیرد. در این مقاله شما را با این نوع لیفت آشنا می کنیم.

لیفت آر ف یکی از شیوه های نوین جوانسازی پوست است که امروزه در کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشک با تجربه انجام می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *