روغن زیتون برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن زیتون
تیر ۷, ۱۳۹۷
فواید لاک ابرو
مزایای لاک ابرو
تیر ۸, ۱۳۹۷

ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس برای ماساژ

ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس

ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس

   روغن لوندر یکی از روغن های طبیعی با اسانسی خاص است که حس آرامش خوبی در فرد ایجاد می کند. از این روغن در بسیاری از محصولات مانند عطر، شمع، کرم، لوسیون و ... استفاده می شود. روغن اسطوخودوس باعث بهبود زخم و لک های پوستی شده و عفونت های قارچی را درمان می کند. استفاده از این روغن موجب کاهش استرس و درمان سر درد خواهد شد. این روغن برای افرادی که دچار بیماری ریزش شدید مو هستند بسیار مؤثر است و موجب رشد مجدد موها می گردد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه زنانه و مردانه و سالن ماساژ از این روغن به دلیل دفع بوی نامطبوع استفاده می کنند. این روغن در زمان ماساژ موجب درمان دردهای بدن خواهد شد.

روش استفاده از روغن لوندر:

   برای استفاده از روغن اسطوخودوس جهت ماساژ بدن چند قطره از روغن را با مقداری روغن زیتون ترکیب کرده و بدن را به مدت 10 دقیقه با این روغن خوشبو ماساژ دهید. سپس اجازه دهید این روغن بین  15 تا 30 دقیقه روی پوست مانده سپس آن را با یک حوله تمیز از روی پوست پاک کنید. می توان از این روغن برای ماساژ بدن به صورت روزانه استفاده کرد. 

ماساژ بدن با روغن اسطوخودوسReviewed by آرایشگاه on Jun 28Rating: 2.5ماساژ بدن با روغن اسطوخودوسامروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن اسطوخودوس ارائه می گردد. در این مقاله ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس را به شما آموزش می دهیم.

امروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن اسطوخودوس ارائه می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *