فواید لاک ابرو
مزایای لاک ابرو
تیر ۸, ۱۳۹۷
معرفی انواع کرم لایه بردار
انواع کرم لایه بردار
تیر ۸, ۱۳۹۷

ماساژ بدن با روغن بادام

روغن بادام برای ماساژ

ماساژ بدن با روغن بادام

ماساژ بدن با روغن بادام

   روغن بادام یکی از طبیعی ترین و بهترین انواع روغن های گیاهی برای تقویت پوست است. این روغن برای رفع لک و چین و چروک صورت بسیار مؤثر می باشد و می تواند موجب جوانسازی پوست در طول زمان شود. استفاده از این روغن برای ماساژ پیشانی و ناحیه سر موجب رفع سردردهای مزمن خواهد شد. این روغن در آرایشگاه مردانه و زنانه برای ماساژ و ریلکس کردن بدن مورد استفاده قرار می گرد که در کنار ایجاد حس آرامش موجب تقویت پوست نیز خواهد شد. خوردن این روغن برای خانم های باردار موجب سقط جنین خواهد شد. این روغن دارای خاصیت ضد قارچ، شدباکتری، ضد جرم، ضد کرم، خواب آور و ضد سرطان است. 

روش استفاده از روغن بادام:

   روغن بادام یکی از بهترین روغن های طبیعی برای ماساژ بدن است زیرا زود جذب پوست شده و چرب نیست و مانع از خشک شدن پوست نیز می شود. از این روغن می توان برای ماساژ پوست سر نیز استفاده نمود. برای استفاده از روغن بادام باید چهار قاشق از آن را روی پوست بدن قرار داده و به مدت 10 دقیقه پوست را ماساژ دهید. اجازه دهید این روغن به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس روغن اضافی را با استفاده از یک حوله تمیز از روی پوست پاک کنید. برای اینکه پوست از این روغن تغذیه کرده و نرم و هیدارته شود توصیه می کنیم هر روز از این روغن طبیعی و مفید برای ماساژ بدن استفاده نمایید.

ماساژ بدن با روغن بادامReviewed by سه رخ on Jun 29Rating: 2.5ماساژ بدن با روغن بادامامروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن بادام ارائه می گردد. در این مقاله ماساژ بدن با روغن بادام را به شما آموزش می دهیم.

امروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن بادام ارائه می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *