بهترین محصولات لایه برداری
بهترین کرم لایه بردار
تیر ۶, ۱۳۹۷
لاک ابرو چیست
لاک ابرو
تیر ۶, ۱۳۹۷

ماساژ بدن با روغن نارگیل

روغن زیتون برای ماساژ

ماساژ بدن با روغن نارگیل

ماساژ بدن با روغن نارگیل

   ماساژ بدن یکی از روش های ایجاد آرامش و رفع خستگی در بدن است. شاید در گذشته شکل ماساژ با شکل امورزی آن فرق داشت و بیشتر در حمام های نمره ای قدیمی توسط دلاک این خدمات ارائه می شد. اما امروزه در آرایشگاه مردانه و کلینیک های زیبایی اتاق هایی برای ارائه خدمات ماساژ توسط متخصصین و افراد دوره دیده تعبیه شده است. در آرایشگاه خدمات ماساژ را با استفاده از انواع روغن های طبیعی و گیاهی ارائه می دهند. یکی از بهترین روغن های طبیعی برای ارائه خدمات ماساژ روغن نارگیل است. این روغن طبیعی دارای خاصیت ضد باکتری بوده و با از بین بردن باکتری ها و میکروب های سطح پوست، تغذیه عمیقی برای پوست بدن ایجاد خواهد کرد. این روغن به پوست بدن کمک می کند تا همیشه رطوبت متعادلی داشته باشد و سطح آن نرم تر باشد. روغن نارگیل علاوه بر خواص فوق موجب تقویت و رفع ترک های پوستی نیز خواهد شد. 

روش استفاده از روغن نارگیل:

   برای استفاده اروغن نارگیل برای ماساژ بدن ابتدا باید با آب ولرم دوش گرفته و بدن خود را خشک کنید. برای انجام خدمات ماساژ با این روغن شما به نصف فنجان روغن نارگیل نیاز دارید. سپس تمام قسمت های بدن خود را با روغن نارگیل که کمی گرم شده ماساژ دهید. اجازه دهید این روغن بین  15 تا 30 دقیقه روی پوست شما باقی بماند و بعد روغن های اضافی را با استفاده از یک حوله تمیز از روی بدن پاک نمایید. این روش را چند بار در هفته تکرار نمایید تا پوستی نرم، لطیف و درخشان داشته باشید. این روغن برای رفع دردهای مفصلی و خستگی های بدنی ناشی از فعالیت های روزانه بسیار مژثر است.

ماساژ بدن با روغن نارگیلReviewed by آرایشگاه on Jun 27Rating: 2.5ماساژ بدن با روغن نارگیلامروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل ارائه می گردد. در این مقاله ماساژ بدن با روغن نارگیل را به شما آموزش می دهیم.

امروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل ارائه می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *