مشکلات هاشور ابرو
عوارض هاشور ابرو
تیر ۵, ۱۳۹۷
بهترین محصولات لایه برداری
بهترین کرم لایه بردار
تیر ۶, ۱۳۹۷

ماساژ بدن با روغن چوب صندل

روغن چوب صندل برای ماساژ

ماساژ بدن با روغن چوب صندل

ماساژ بدن با روغن چوب صندل

   روغن چوب صندل یکی از روغن های طبیعی و گیاهی برای تقویت پوست و بدن است که در سالن های ماساژ و آرایشگاه مردانه و آرایشگاه زنانه از آن استفاده می شود. این روغن معطر پوست رو مرطوب کرده و برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند خارش و قرمزی پوست بسیار مفید است. این روغن علاوه بر مرطوب کردن پوست دارای خاصیت دارویی بوده و برای حفظ سلامت پوست و هیدارته نگه داشتن پوست بسیار مؤثر است!

روش استفاده از روغن چوب صندل:

   برای استفاده از روغن چوب صندل برای ماساژ بدن باید چند قطره از این روغن را با مقداری روغن زیتون یا روغن بادام ترکیب کرده و به مدت 10 دقیقه روی پوست ماساژ دهیدو مثل سایر روش ها بعد از گذشت مدت زمان بین 15 تا 20 دقیقه این روغن را از روی پوست پاک کنید. توصیه می کنیم از این روغن 2 بار در هفته برای ماساژ بدن استفاده کنید. بسیار از ماساژورهای حرفه ای برای ماساژ بدن از روغن های گیاهی استفاده می کنند. 

ماساژ بدن با روغن چوب صندلReviewed by آرایشگاه on Jun 26Rating: 2.5ماساژ بدن با روغن چوب صندلامروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن چوب صندل ارائه می گردد. در این مقاله ماساژ بدن با روغن چوب صندل را به شما آموزش می دهیم.

امروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه و زنانه انواع خدمات ماساژ با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن چوب صندل ارائه می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *