بهترین پنکک
بهترین پنکک برای پوست خشک
مرداد ۵, ۱۳۹۷
آشنایی با انواع رنگ مو قرمز
انواع رنگ موهای قرمز
مرداد ۶, ۱۳۹۷

ماست برای آفتاب سوختگی

ماسک ماست

ماست برای آفتاب سوختگی

ماست برای آفتاب سوختگی

   ماست خواص زیادی برای پوست دارد. ماست برای هر نوع پوستی مفید بوده و مانند یک معجزه گر عمل خواهد کرد. این ماده لبنی خوشمزه پوست را روشن کرده و جای جوش و لک را از بین برده و پوست را هزار سال جوانتر می سازد. اگر به دنبال راهی برای جوانتر شدن پوست خود می گردید حتما ماست را امتحان کنید.ماست به علاوه به دلیل داشتن خاصیت خنک بودن، ماست برای فصل تابستان و رفع سوختگی های پوست بسیار پرکاربرد است. 

فواید ماست برای پوست 

ماست

_ ماست بهترین روشن کننده پوست و مرطوب کننده طبیعی است که می تواند پوست را جوان، درخشان و آبرسانی کند.
_ ماست با آکنه و جوش مبارزه کرده، قرمزی پوست را از بین برده و التهاب را درمان می کند.
_ ماست لکه ها را از بین برده، عوارض استفاده بیش از اندازه از تنینگ را خنثی می کند، لکه های سیاه زیر چشم را کاهش داده و تغییر رنگ پوست را درمان خواهد کرد. 
برای استفاده از ماست جهت رفع آفتاب سوختگی پوست باید ابتدا مواد زیر را تهیه کنید:
یک کاسه ماست سرد
مقدری زردچوبه (نوک قاشق چایخوری)
   این دو ماده را با هم مخلوط کرده تا رنگ ماست کاملا زرد شود و یک ترکیب روان و نرم ایجاد گردد. به مدت 20 دقیقه، ماسک را به پوست دست ها و صورت و هر بخش آفتاب سوخته دیگر بمالید و سپس با آب سرد بشویید. این درمان را تا 2 هفته هر روز انجام دهید تا علاوه بر درمان آفتاب سوختگی، رنگ پوست نیز روشن و سفید گردد. ماست و زردچوبه باعث روشن شدن رنگ پوست خواهند شد و بهترین درمان برای سفید کردن پوست آفتاب سوخته و تیره می باشند. همچنین ماست دارای خواص مرطوب کنندگی نیز است به همین دلیل از ان برای درمان سوختگی پوست استفاده می شود. 

ماست برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Jul 27Rating: 3.0ماست برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از ماست استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از ماست برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از ماست استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *