اکستنشن مو
نکاتی در مورد اکستنشن مو
دی ۱۰, ۱۳۹۷
ریمل برای چشم حساس
بهترین ریمل برای چشمهای حساس
دی ۱۱, ۱۳۹۷

ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگی

ماسک آبرسان

ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگی

ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگی

   خانم های جوانی که دارد دهه سی زندگی خود می شوند باید این نکته را بدانند که پوست همچون قبل جوانی و شادابی خود را نمی تواند به راحتی حفظ کند و لازم است مراقبت های روزانه برای پوست در نظر گرفته شود. در واقع با افزایش سن میزان رطوبت و کلاژن سازی پوست کمتر شده و پوست کم کم دچار چین و چروک و پیری می شود. برای جلوگیری از این مشکل در سنین جوانی و میانسالی می توانید با استفاده از ماسک ها و محصولات آبرسان پوست خود را آبرسانی و هیدراته کنید. البته استفاده از ماسک های طبیعی بیشتر توصیه می شود زیرا هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند. در ادامه نحوه تهیه ماسک آبرسان خانگی را به شما آموزش می دهیم.
مزایای استفاده از ماسک آبرسان و ضدپیری موز، ماست و عسل
- کاملا در دسترس است و به آسانی می توان آن را در منزل تهیه کرد. 
- ترکیب این ماسک یک ترکیب آنتی اکسیدانی و آنتی ایجینگ بسیار قوی است.
- خاصیت آبرسانی و هیدراته کننده عمیق پوست دارد.
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک آبرسان طبیعی
- یک عدد موز متوسط
- ¼ فنجان ماست پرچرب
- 2 قاشق چایخوری عسل طبیعی
نکته درباره مواد جایگزین
   به این ماسک می توان مقداری آلوئه ورا و گلاب هم اضافه نمود که خاصیت مرطوب کنندگی آن را چندین برابر می کنند. اما اگر پوست بسیار خشکی دارید که نیاز به درمان جدی دارد، بهترین ماده ترکیبی با این ماسک، مقداری جوی دوسر خیس شده در ماست است. جوی دو سر را قبل از تهیه ماسک به مدت 2 تا 3 ساعت در ماست بریزید و در تهیه ماسک از آن استفاده کنید.
مراحل ساخت ماسک آبرسان خانگی
مرحله اول: پوست موز را جدا کرده و در یک ظرف مناسب با پشت یک چنگال، آن را کاملا له کنید تا به حالتی نرم و یکدست تبدیل شود.
مرحله دوم: ماست را به موز له و نرم شده اضافه کنید.
مرحله سوم: حال نوبت عسل است، تمام 2 قاشق عسل را به ترکیب خود اضافه نمایید.
مرحله چهارم: تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا به یک بافت یکدست و نرم برسید. بافت و قوام ماسک با این اندازه ها که گفته شده، برای استفاده و مالیدن به صورت کاملا مناسب و راحت است.
مرحله پنجم: ماسک را با یک براش و یا با سر انگشت خود به صورتتان بزنید. بهتر است این کار را با حرکت دورانی انجام دهید و ماسک را به تمام بخش های پوست صورت بزنید اما قبل از آن باید پوست صورت خود را شسته و تمیز کنید. 
نکته: به طور کلی برای نتیجه گیری بهتر از هر نوع ماسک و کرم و محصول مراقبت از پوست، باید پوست صورت کاملا تمیز و شسته شده و خشک باشد.
مرحله آخر: اجازه دهید ماسک به مدت 10 تا 20 دقیقه روی صورت شما باقی بماند و سپس با آب سرد، صورت خود را بشویید و خشک کنید. تاثیر این ماسک فوق العاده را می توانید در همان جلسه اول مشاهده کنید اما برای نتیجه گیری بهتر می تونید هفته ای یک تا دو مرتبه از آن استفاده کنید.

ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگیReviewed by آرایشگاه on Jan 1Rating: 3.0ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگیافرادی که وارد سن سی سالگی و دهه سوم زندگی خود می شوند می توانند برای آبرسانی و هیدراته کردن پوست خود از ماسک عسل و موز استفاده کنند. در این مقاله ماسک آبرسان و ضدپیری برای سی سالگی را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که وارد سن سی سالگی و دهه سوم زندگی خود می شوند می توانند برای آبرسانی و هیدراته کردن پوست خود از ماسک عسل و موز استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *