ماسک آب و شکر
ماسک آبرسان مو با آب و شکر
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
میکروفیبروز ابرو
هاشور ابرو به روش میکرو فیبروز
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با سس مایونز

ماسک سس مایونز

ماسک آبرسان مو با سس مایونز

ماسک آبرسان مو با سس مایونز

   بسیاری از آرایشگران و حتی متخصصان مو به خانم ها و حتی آقایانی که موهای خشک و وز دارند توصیه می کنند از ماسک های آبرسان و هیدراته مو استفاده کنند. اما بسیاری از محصولات تولیدی کمپانی های مختلف به دلیل صنعتی بودن دارای عوارض شیمیایی هستند. به همین دلیل توصیه می شود از ماسک های خانگی که هیچگونه عوارضی ندارند استفاده شود. سس مایونز یکی از ماسک های خانگی بسیار مؤثر برای آبرسانی موها می باشد. سس مایونز سرشار از پروتئین بوده و موجب نرمی، درخشندگی و سلامت موها خواهد شد.
   برای تهیه این ماسک باید نصف فنجان سس مایونز چرب را به پوست سر و موها زده و آرام موها را با آن ماساژ بدهید. سپس، سر را با کلاه مخصوص رنگ مو بپوشانید. پس از گذشت نیم ساعت، موها را با آب ولرم شست و شو دهید.
   روش دیگر برای تهیه این ماسک این است که یک‌ سوم فنجان روغن بادام را با یک‌ چهارم فنجان سس مایونز و یک یا دو عدد تخم‌مرغ ترکیب کرده و کاملاً مخلوط نمایید. سپس این ماسک را به موها بزنید. می توانید از کلاه مخصوص رنگ مو نیز استفاده نمایید. بعد از گذشت چند دقیقه، موها را با سرکه‌ رقیق‌‌ شده شست و شو دهید.

ماسک آبرسان مو با سس مایونزReviewed by سه رخ on Feb 2Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با سس مایونزسس مایونز یکی از آبرسان های بسیار قوی برای مو است که به کمک آن می توان ماسک های آبرسان قوی برای مو تهیه کرد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

سس مایونز یکی از آبرسان های بسیار قوی برای مو است که به کمک آن می توان ماسک های آبرسان قوی برای مو تهیه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *