توصیه های مراقبت از پوست دور چشم
مراقبت از پوست دور چشم
تیر ۱۱, ۱۳۹۷
ماسک انگور و گوجه فرنگی
ماسک انگور برای پوست معمولی
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

ماسک انگور برای پوست چرب

ماسک انگور و خاک رس

ماسک انگور برای پوست چرب

ماسک انگور برای پوست چرب

   ماسک انگور و خاک رس یکی از انواع ماسک های ترکیبی انگور است که موجب جوانسازی و لطافت پوست می شود. خاک رس موجود در این ماسک موجب کاهش منافذ باز پوست و بهبود حالت پوست پرتقالی آن شده و  تولید سبوم و چربی پوست را کاهش داده که در نتیجه آن میزان جوش و آکنه پوست کاهش میابد. خاک رس موجب سم‌ زدایی از پوست و برطرف کردن توکسین‌ ها از سطح پوست خواهند شد. خاک رس موجب ایجاد پوستی بسیار نرم و لطیف و از بین بردن زبری و خشکی آن می شود. خاک رس روند لایه‌برداری از پوست را به سرعت در این ماسک ترکیبی انجام می دهد و موجب ترمیم و بازسازی بافت پوست و ایجاد ظاهری تازه و نو در آن خواهد شد. به علاوه خاک رس روشن کردن رنگ طبیعی پوست و از بین بردن حالت تیرگی، کبودی و کدری در آن را نیز بر عهده دارد. 
   انگو یکی از میوه های بسیار خوشمزه و تابستانی است که برای فصل گرما بسیار دلچسب است. به دلیل همین خاصیت خنک کنددگی که دارد از آن برای تهیه ماسک های تابستانی استفاده می شود. زیرا انگور دارای خواص آنتی اکسیدان و مواد مغذی است و به راحتی جوش ها و التهابات پوست را درمان می کند. از ترکیب خاک رس و انگور ماسکی بسیار عالی به دست می آید. ین ماسک برای پوست ها چرب گزینه بسیار مناسبی می باشد. برای درست کردن این ماسک خانگی به چند انگور سیاه و مقداری خاک رس مخصوص ماسک صورت ( Clay یا fuller's earth ) نیاز دارید. انگور ها را درون یک کاسه کوچک ریخته و آن ها را باهم له کنید و سپس 1 قاشق کوچک خاک رس، 1 قاشق گلاب و 1 قاشق آب لیمو به آن اضافه نمایید. تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید  و روی پوست خود قرار دهید. به مدت 10 تا 20 دقیقه صبر کرده و سپس پوست خود را شستشو دهید. این ماسک را سه بار در هفته استفاده کنید تا شاهد تاثیرات آن بی نظیر آن باشد. 

ماسک انگور برای پوست چربReviewed by آرایشگاه on Jul 2Rating: 3.0ماسک انگور برای پوست چربماسک انگور و خاک رس یکی از انواذع ماسک های لایه بردار و جوان کننده پوست صورت هستند که موجب ایجاد پوستی شاداب و جوان و عاری از هر گونه آکنه خواهند شد. در این مقاله ماسک انگور برای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم.

ماسک انگور و خاک رس یکی از انواذع ماسک های لایه بردار و جوان کننده پوست صورت هستند که موجب ایجاد پوستی شاداب و جوان و عاری از هر گونه آکنه خواهند شد.

1 دیدگاه

  1. mahkame گفت:

    من انگور رو امتحان کردم روی بوستم خیلی خوب بود….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *