تعداد جلسات میکرونیدلینگ در آرایشگاه
جلسات میکرونیدلینگ
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷
نکات آرایش چشم ریز
آرایش مخصوص چشم های ریز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

ماسک تخم مرغ و حنا

آموزش تهیه ماسک تخم مرغ و حنا

ماسک تخم مرغ و حنا

ماسک تخم مرغ و حنا

تخم مرغ یکی از مواد مغذی برای موها است که موجب تحریک رشد موها شده و مانع از شکستگی تارهای مو می شود. به علاوه با استفاده از ماسک تخم مرغ می توان شوره های سر را نیز از بین برد و موها را مرطوب و هیدراته کرد. شما با استفاده از انواع ماسک تخم مرغ می توانید از ریزش موها و سفید شدن زودرس آن ها پیشگیری کنید. حنا هم که یکی از گیاهان دارویی بسیار پرطرفدار است که به راحتی موجب تقویت و تسریع رشد موها می شود. استفاده از حنا موجب درخشان شدن موها خواهد شد. به همین دلیل می توان حنا را با موادی مانند تخم مرغ یا انواع روغن های گیاهی برای تقویت موها به صورت ماسک استفاده نمود. در ادامه نحوه تهیه ماسک تخم مرغ و حنا را به شما آموزش می دهیم. این ماسک باعث تقویت و درخشندگی موها شده و ریزش مو را کاهش می دهد. 
مواد لازم:
- یک عدد تخم مرغ
- یک فنجان حنا
- یک فنجان آب گرم
- نصف فنجان آب لیمو
- روغن نارگیل
طرز استفاده:
در یک کاسه شیشه ای یا پلاستیکی، آب و حنا و آبلیمو را با هم مخلوط کرده و اجازه دهید 1 ساعت به حال خود باقی بماند. سپس تخم مرغ و روغن نارگیل را ریخته و خوب مخلوط کنید. کاملا به موهای خود بمالید و پس از 2 ساعت، با آب ولرم موها را شستشو دهید.

ماسک تخم مرغ و حناReviewed by آرایشگاه on Aug 20Rating: 3.0ماسک تخم مرغ و حناماسک جنا و تخم مرغ یکی از پرطرفدارترین و مغذی ترین انواع ماسک های مو هستند که موجب ترمیم و تقویت موها خواهند شد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک جنا و تخم مرغ یکی از پرطرفدارترین و مغذی ترین انواع ماسک های مو هستند که موجب ترمیم و تقویت موها خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *