نگهداری از مژه مصنوعی
روش نگهداری از مژه مصنوعی
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷
آشنایی با کرم موبر
اپیلاسیون و کرم موبر
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

ماسک خانگی بوتاکس صورت

ماسک بوتاکس

ماسک خانگی بوتاکس صورت

ماسک خانگی بوتاکس صورت

   امروزه بسیاری از افراد برای رفع چین و چروک صورت خود به سراغ روش های زیبایی و تزریق بوتاکس می روند. البته بسیاری از افراد عوارض این روش ها را نمی دانند. اما قبل از انجام این روش توصیه می کنیم از روش های طبیعی و خانگی استفاده نمایید که هیچ گونه عوارضی ندارند. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه در منزل به روش طبیعی بوتاکس درست کنید. اگر برای از بین بردن چین و چروک صورت خود به سراغ بوتاکس می روید بهتر است این ماسک خانگی را برای از بین بردن چین و چروک صورت یکبار هم که شده امتحان کنید. با استفاده از این ماسک می توانید پوست صورت خود را آبرسانی کرده و پوستی محکم داشته باشید در نتیجه چین و چروک های صورت نیز از بین می روند.

مواد اولیه برای تهیه ماسک بوتاکس صورت
• نصف  قاشق چای خوری روغن نارگیل
• یک عدد تخم مرغ
• نصف قاشق چای خوری آب لیمو

طرز تهیه ماسک بوتاکس صورت
   برای تهیه ماسک بوتاکس به روش خانگی باید ابتدا تخم مرغ را در یک کاسه شکسته و سفیده را از زرده آن جدا کنید و سپس سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید. سپس آب لیمو و روغن نارگیل را به تخم مرغ هم زده شده اضافه کرده و با هم مخلوط نمایید.

روش استفاده از ماسک بوتاکس صورت
   ابتدا قبل از استفاده از ماسک بوتاکس صورت، باید صورت خود را با آب گرم و یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه شسته و سپس با حوله خشک نمایید. سپس مخلوط ماسک را با انگشت به صورت زده و به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. سپس اجازه دهید ماسک به مدت یک ربع روی صورت باقی بمانده و در آخر پوست خود را با آب و چای بابونه سرد بشویید. البته می توانید از آب هم به تنهایی برای شستشوی صورت استفاده کنید. بعد از شستن صورت مشاهده می کنید که تمام جوش و لک ها و چین و چروک های پوست محو شده است. این ماسک زیبایی و جوانی خاصی را به پوست صورت می دهد. برای اینکه تاثیرات این ماسک بر روی صورت خود دائمی کنید بهتر است استفاده از آن را برای مدتی تکرار کنید.

ماسک خانگی بوتاکس صورتReviewed by آرایشگاه on May 10Rating: 3.0ماسک خانگی بوتاکس صورتتزریق بوتاکس صورت یکی از روش های رفع چین و چروک است که به صورت طبیعی می توانید در منزل ماسک آن را تهیه و استفاده کنید که هیچ گونه عوارضی هم ندارد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

تزریق بوتاکس صورت یکی از روش های رفع چین و چروک است که به صورت طبیعی می توانید در منزل ماسک آن را تهیه و استفاده کنید که هیچ گونه عوارضی هم ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *