ماسک مو، تقویت مو
ماسک خانگی مراقبت از موی فر
آذر ۱, ۱۳۹۷
ژیلت، تمیز کردن ژیلت
تمیز و ضدعفونی کردن ژیلت
آذر ۱, ۱۳۹۷

ماسک خانگی برای تقویت ناخن

تقویت ناخن، مراقبت ناخن

ماسک خانگی برای تقویت ناخن

ماسک خانگی برای تقویت ناخن

   ناخن ها یکی از مهم ترین اعضای دست ها هستند که زیبایی دست ها در گرو آن ها است. رسیدگی به سلامت ناخن ها یکی از کارهایی است که هر خانمی باید به آن اهمیت دهد. در آرایشگاه برای تقویت و حفظ سلامت ناخن خدمات مختلفی ارائه می شود. البته برای تقویت ناخن ها انواع محصولات تقویتی در بازار وجود دارد اکا توصیه مجموعه سه رخ استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک است. به همین دلیل در ادامه متن دو ماسک خانگی بسیار قوی و مناسب را به شما آموزش می دهیم تا برای تقویت ناخن ها از آن ها استفاده کنید که به راحتی در منزل قابل درست کردن می باشند. 
ماسک رفع زردی ناخن
   زردی ناخن‌ ها یک مشکل بسیار معمول در خانم‌ ها است. به خصوص که مدت زیادی ناخن ها پشت سر هم لاک داشته باشد. برای از بین بردن این مشکل به شما استفاده از لیمو ترش را پیشنهاد می‌ دهیم که نقش بسیار موثری در از بین ردن لکه‌ ها و زردی دارد. همینطور جوش شیرین نقش اسکراب و لایه بردار را ایفا می‌ کند. یک قاشق جوش شیرین را با مقداری آب لیمو ترش مخلوط نمایید. خواهید دید که ماسک کف می‌ کند. اجازه دهید کف آن بخوابد، سپس ترکیب را به انگشت و ناخن ها بزنید. پس از 10 دقیقه، ماسک را روی ناخن های خود ماساژ دهید و آن را بشویید.
ماسک رفع خشکی ناخن
   خشکی ناخن‌ ها به خصوص پس از هر بار پاک کردن با استون یا لاک پاک کن، به مرور موجب شکنندگی ناخن‌ ها می شود. جهت رفع این مشکل، روغن زیتون و عسل که هر کدام مرطوب کننده‌ ای بسیار قوی هستند را توصیه می‌ کنیم. یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و آن را روی ناخن و انگشت ها بزنید. پس از 15 دقیقه دستان خود را بشویید. این ماسک‌ ها را حداقل یک روز در میان استفاده کنید تا در عرض چند هفته شاهد نتیجه فوق العاده آن باشید!

ماسک خانگی برای تقویت ناخنReviewed by آرایشگاه on Nov 22Rating: 3.0ماسک خانگی برای تقویت ناخنتقویت ناخن یکی از کارهای روزانه برای هر خانمی است که با استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی می توان به راحتی از ناخن ها مراقبت کرد. در این مقاله ماسک خانگی برای تقویت ناخن را به شما معرفی می کنیم.

تقویت ناخن یکی از کارهای روزانه برای هر خانمی است که با استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی می توان به راحتی از ناخن ها مراقبت کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *