تقویت مژه
روش های تقویت مژه
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
مهم ترین نکات راه اندازی یک برند آرایشی جدید
راه اندازی یک برند آرایشی جدید – قسمت اول
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷

ماسک درخشان کننده پوست با انجیر

شفافیت پوست با انجیر

ماسک درخشان کننده پوست با انجیر

ماسک درخشان کننده پوست با انجیر

   برای درخشان و شفاف کردن پوست صورت روش های مختلفی وجود دارد. انواع کرم های مختلف با برندهای متفاوت در بازار وجود داردذ که موجب شفافیت و درخشان کردن پوست صورت می شود. اما بسیاری از متخصصان پوست و حتی آرایشگران با تجربه در آرایشگاه توصیه می کنند از ماسک های طبیعی برای شفافیت صورت استفاده کنید. زیرا هیچ گونه عوارضی نداشته و موجب جوانسازی و تقویت پوست صورت خواهد شد. در این مطلب سعی داریم نحوه تهیه ماسک درخشان کننده پوست با انجیر را به شما آموزش دهیم. انجیر حاوی آنتی اکسیدان های قوی می باشد که پوست را ترمیم می کند. 
مواد لازم :
- پودر بلغور
- پودر زنجبیل خشک
- روغن برگاموت
- خمیر انجیر
(هر یک از مواد زیر به مقدار کافی)
دستور تهیه :
   باید تمام مواد بالا را با هم ترکیب کرده و مخلوط کنید تا یک خمیر نرم ایجاد شود. خمیر را روی پوست صورت قرار دهید و اجازه دهید مدتی روی آن بماند. از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید تا پوست صاف و یکنواخت گردد. نه تنها گوشت انجیر، بلکه پوست آن نیز بسیار مفید است؛ زیرا حاوی آنزیم های فعال بوده که مانند یک لایه بردار عمل می کنند. بنابراین، پوست انجیر را می توان روی پوست بزنید تا از شر سلولهای مرده راحت شده و پوستی نرم و بدون عیب و نقص داشته باشید.
ماسک درخشان کننده پوست با انجیرReviewed by سه رخ on Apr 11Rating: 3.0ماسک درخشان کننده پوست با انجیرانجیر را می توان با زنجبیل مخلوط کرد و از این ترکیب برای شفافیت و درخشان کردن پوست صورت خود استفاده نمایید تا پوست ترمیم شود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

انجیر را می توان با زنجبیل مخلوط کرد و از این ترکیب برای شفافیت و درخشان کردن پوست صورت خود استفاده نمایید تا پوست ترمیم شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *