مواد غذایی برای شادابی پوست
بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۸
تفاوت لیفت و لمینیت
تفاوت لیفت و لمینیت مژه
فروردین ۱۴, ۱۳۹۸

ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورت

ماسک رفع لک صورت

ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورت

ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورت

   داشتن پوستی صاف و یکدست بدون هیچ لک و چین و چروکی برای هر خانمی آرزو است. البته داشتن لک روی صور ت برای آقایان نیز خوشایند نیست. برای اینکه بتوانید پوستی بی عیب و نقص داشته باشید باید مدام به پوست خود رسیدگی کنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. البته عوامل ژنتیکی، محل و شرایط زندگی، خواب کافی و مواردی از این قبیل می تواند در سلامت پوست شما تأثیر مستقیم داشته باشند. اما در مورد مراقبت از پوست علاوه بر محصولات مختلفی که در بازار وجود دارد شما می توانید از روش های خانگی و طبیعی نیز استفاده کنید. ما سعی داریم در این مطلب روش های طبیعی برای از بین بردن لک صورت را به شما آموزش دهیم تا هم پوستی شاداب و شفاف داشته باشید و هم اینکه از صافی و یکدست بودن پوست خود لذت ببرید. 
مواد مورد نیاز:
- 2 قاشق غذاخوری جوی دوسر
- یک قاشق چایخوری آب لیموی تازه
- یک قاشق چایخوری عسل
روش تهیه:
   تمام مواد را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری در آید و اگر نیاز بود، کمی به آن آب اضافه نمایید تا زیاد سفت نشود. این ماسک خمیری را به تمام پوست صورت و گردن بمالید و بعد از 15 دقیقه، صورت رخود را با آب ولرم شسته و خشک کنید. این ماسک را 2 بار در هفته استفاده کنید.
خواص:
   تمام مواد به کار برده شده در این ماسک، دارای خواص روشن کننده، لایه بردار و آنتی اکسیدانی هستند که تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی، بهبود بافت، جوانسازی و از بین بردن لک پوست دارند. 
نکته مهم:
   با استفاده از نوشیدنی و ماسک روشن کننده و ضدلک پوست که در بالا دستور آن را آموزش دادیم، به راحتی می توانید زیبایی و سلامت پوست خود را به طور کامل به دست آورید و لک ها، اسکار و تیرگی های پوست را برطرف کنید. نکته مهم در استفاده از روش های خانگی، تکرار و مداومت است که اگر انجام دهید، تاثیر بسیار مطلوبی دارد و حتما از نتیجه ای که می گیرید، راضی خواهید بود، فقط کی حوصله داشته باشید.

ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورتReviewed by آرایشگاه on Apr 3Rating: 2.5ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورتبرای روشن کردن و از بین بردن لکه های صورت می توان از انواع ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کرد که علاوه بر رفع لکه ها پوست صورت نیز تقویت می شود. در این مقاله ماسک روشن کننده پوست و از بین برنده لک صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای روشن کردن و از بین بردن لکه های صورت می توان از انواع ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کرد که علاوه بر رفع لکه ها پوست صورت نیز تقویت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *