انتخاب رژلب
نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب
دی ۱, ۱۳۹۶
روش های آبرسانی پوست
بهترین روش آبرسانی پوست
دی ۱, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبه

ماسک زردچوبه

ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبه

ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبه

   وقتی سن بالاتر می رود، پوست کم کم شروع به خشک شدن خواهد کرد و این خشکی موجب  بروز خطوطی در اطراف لب و البته اطراف چشم می شود. علت بروز این خشکی نیز کمتر شدن آب بدن و کاهش گردش خون است. بسیاری از خانم ها برای درمان این خشکی پوست از کرم های آبرسان استفاده می کنند. اما مجموعه سه رخ در این مقاله یک ماسک کاملاً طبیعی را به شما آموزش می دهد تا به کمک آن خشکی سطح پوست را درمان کنید. 
   شما می توانید در منزل با استفاده از پودر زردچوبه و آب نیشکر یک خمیر تهیه کنید که یکی از بهترین دارو های خانگی برای کاهش چین و چروک اطراف لب و خط خنده است. این ماسک را روی خطوط ریز اطراف لب زده و اجازه دهید خشک شود. بعد از مدت زمان 20 دقیقه می توانید به راحتی آن را با آب بشویید. همچنین مالیدن مخلوطی از زردچوبه و مقدار کمی خامه روی پوست، بافت اطراف لب را نرم و انعطاف پذیر خواهد کرد. فقط دقت کنید که زردچوبه زیاد روی پوست شما باقی نماند زیرا ممکن است روی رنگ پوست صورت تأثیر بگذارد.

ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبهReviewed by سه رخ on Dec 22Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبهماسک زردچوبه یکی از مؤثرترین انواع ماسک برای رفع چین و چروک دور لب و ایجاد بافتی نر در اطراف دهان است . در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک زردچوبه یکی از مؤثرترین انواع ماسک برای رفع چین و چروک دور لب و ایجاد بافتی نر در اطراف دهان است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *