نکات آرایش عروس در آرایشگاه
نکات آرایش عروس
شهریور ۵, ۱۳۹۷
چگونه با سشوار به موها حجم دهید
حجم دادن به موی سر
شهریور ۶, ۱۳۹۷

ماسک لایه بردار پوست دست

آموزش تهیه ماسک لایه بردار پوست

ماسک لایه بردار پوست دست

ماسک لایه بردار پوست دست

   بسیاری از خانم ها تصور می کنند ماسک لایه بردار فقط برای از بین بردن لایه رویی پوست صورت مفید است و کاربرد دیگری ندارد. اما این یک تصور اشتباه است و انواع ماسک‌ لایه‌ بردار برای نرم و مرطوب کردن پوست نیز بسیار مفید هستند. مواد طبیعی مانند نمک، شکر، انواع میوه‌ها و موادی مانند گلیسیرین و گلاب برای این منظور بسیار کارآمد می باشند و تاثیر خوبی در مرطوب کردن و ایجاد شفافیت و تازگی در پوست دارند. سلامت، نرمی و زیبایی پوست دست‌ ها به این دلیل که در تماس مستقیم با عواملی مثل نور آفتاب، آلودگی هوا، سرما و مواد شوینده قرار دارند، بسیار ضروری است. به مرور زمان لایه‌ هایی از سلول‌ های مرده روی پوست دست ایجاد می‌ شود که شفافیت و شادابی آن را کاهش می‌دهد. این سلول‌های مرده باید لایه برداری شوند و برای این کار استفاده از ماسک‌ لایه بردار خانگی، بسیار مناسب و پرطرفدار است. در این مطلب دو ماسک پر طرفدار برای لایه برداری پوست دست را به شما آموزش می دهیم:

1. ماسک لایه بردار چای سبز و شکر

   تهیه‌ ماسک لایه بردار خانگی خیلی راحت و کم هزینه است. چای سبز دارای آنتی اکسیدان بوده و برای پوست خاصیت آنتی باکتریال دارد. شکر برای لایه بردار از سطح پوست بسیار کارایی داشته و همچنین موجب نفوذ رطوبت به عمق پوست می‌ گردد و در نتیجه باعث مرطوب کردن عمیق پوست و کاهش خشکی شدید در آن می‌ شود. در این ماسک فقط سه نوع مواد اولیه لازم است:
- 1 فنجان شکر
- 1/8 فنجان روغن هسته‌ی انگور
- 1/8 فنجان چای سبز دم شده
- 1 عدد چای سبز کیسه‌ای (دم نشده)
اگر دانه‌ های شکر درشت باشند، برای درست کردن ماسک لایه بردار بهتر است. به جای روغن هسته‌ انگور می توانید از روغن زیتون و یا روغن نارگیل هم استفاده کنید. شکر و روغن را در یک کاسه‌بزرگ ریخته و کمی هم بزنید تا مخلوط شوند، سپس چای کیسه‌ ای را باز کرده و به محتویات کاسه اضافه کنید. حالا چای را که خوب دم کشیده و سرد شده، به این مواد اضافه نمایید و خوب هم بزنید تا یک بافت شن مانند یکدست پیدا کند. سپس ان را به دست های خود بزنید.

2. ماسک لایه بردار سیب و دارچین

- 1 فنجان روغن نارگیل
- 1/5 فنجان شکر
- نصف فنجان پودر دارچین
- 1 عدد سیب متوسط
    برای درست کردن این ماسک لایه بردار ،سیب را به خوبی له و پوره کنید. تمام مواد را در یک کاسه ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. ماسک لایه بردار شما آماده است و کاملا آماده مرطوب کردن پوست و از بین بردن لایه رویی آن می باشد. این اسکراپ باید سرد شود، پس آن را در یخچال بگذارید. به مدت دو هفته می‌ توانید این ماسک را در یخچال سالم نگهداری کنید ولی بیشتر از این نباید بماند. برای زیباتر شدن و مرطوب کردن پوست دست خود از روغن نارگیل استفاده کنید، زیرا این روغن طبیعی هم یک لایه بردار عالی است و هم نرم‌ کننده و مرطوب‌ کننده بسیار موثری بوده و  پوست را شفاف و روشن می‌ کند. دارچین به از بین بردن سلول‌ های مرده‌ سطح پوست و کاهش چین و چروک کمک می‌ کند و همچنین یک ضدعفونی کننده می‌ باشد. این ماسک را برای مرطوب کردن دست، آرنج، زانو و هر قسمت دیگری از بدن که فکر می‌ کنید نیاز به لایه برداری دارد، استفاده نمایید.

ماسک لایه بردار پوست دستReviewed by آرایشگاه on Aug 28Rating: 3.0ماسک لایه بردار پوست دستپوست دست به دلیل برخورد با مواد شیمیایی شوینده و قرار گرفتن در معرض آفتاب مانند پوست صورت نیاز به لایه برداری دارد که به وسیله ماسک خانگی قابل انجام است. در این مقاله ماسک لایه بردار پوست دست را به شما آموزش می دهیم.

پوست دست به دلیل برخورد با مواد شیمیایی شوینده و قرار گرفتن در معرض آفتاب مانند پوست صورت نیاز به لایه برداری دارد که به وسیله ماسک خانگی قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *