نکات برداشتن کاشت ناخن
توصیه آرایشگران درباره کندن کاشت ناخن
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶
کاشت ناخن
کاشت ناخن ژل
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با ماست

ماسک آبرسان ماست

ماسک مرطوب کننده صورت با ماست

ماسک مرطوب کننده صورت با ماست

   ماست یکی از مرطوی کننده ها و آبرسان های قوی برای پوست است که دارای فواید بسیاری است. ماست موجب کاهش درجه حرارت بدن شده و به پوست و بدن کمک خواهد کرد که در حالت متعادل قرار دمایی قرار گیرد. این ماده لبنی دارای خواص ضد التهابی می باشد که پوست های خشک را تسکین می بخشد. ماست همچنین حاوی اسید لاکتیک می باشد که باکتری‌ ها و جرم‌ هایی که باعث خشکی پوست خواهند شد را از بین می برد. برای استفاده از ماست، صورت، پاها، و دستها را با ماست پوشانده و به مدت ده دقیقه اجازه دهید بر روی پوست بماند تا حدی که بر روی پوست خشک شود. سپس پوست را با آب ولرم شستشو دهید. 
   از ماست برای آبرسانی و نرم کردن موها نیز می توان استفاده کرد و در فصول گرم سال با خوردن ماست دمای بدن را در حد متعادل نگه داشت. ماست به دلیل داشتن کلسیم در ساختار خود موجب تقویت و ترمیم پوست نیز خواهد شد. به علاوه با استفاده از ماست می توان پوست را روشن و شفاف تر کرد. 

ماسک مرطوب کننده صورت با ماستReviewed by سه رخ on Feb 7Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با ماستماست یکی از لبنیات های پرطرفدار است که برای آبرسانی، مرطوب کردن و شفافیت و روشن کردن پوست بسیار مفید بوده و موجب تقویت پوست خواهد شد. در این مقاله نحوه استفاده از ماست برای مرطوب کردن پوست را به شما آموزش می دهیم.

ماست یکی از لبنیات های پرطرفدار است که برای آبرسانی، مرطوب کردن و شفافیت و روشن کردن پوست بسیار مفید بوده و موجب تقویت پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *